واکنش رئال مادرید به پرونده فساد در بارسلونا


رئال مادرید بالاخره به خبرهای فساد بارسلونا واکنش نشان داد.

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه سفیدپوشان، یک هیأت مدیره فوری تشکیل داد تا تصمیم بگیرد پس از محکومیت بارسلونا توسط دادستانی، باشگاه چه اقداماتی را انجام دهد.

بر اساس بیانیه صادر شده، با توجه به جدی بودن اتهامات دادستانی بارسلونا به دلیل سوءظن‌های موجه به فساد مالی این اولین بار است که رئال مادرید به طور علنی در مورد «پرونده نگریرا» صحبت می کند. تا پیش از این، رئال مادرید تنها تیمی بود که بیانیه‎‌ای در این مورد منتشر نکرده بود و حالا با به سرانجام رسیدن شکایت، مادریدی‌ها بیانیه‌ای صادر کردند.

بیانیه رسمی رئال مادرید

با توجه به جدی بودن اتهامات دادستانی علیه باشگاه بارسلونا و دو تن از روسای آن به اتهام فساد مالی و روابط آنها با خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته فنی داوران، فردا یکشنبه 12 مارس 2023 ساعت 12:00 ظهر جلسه‌ای فوری برای هیأت مدیره تشکیل داده است تا در مورد اقداماتی که رئال مادرید باید در این مورد انجام دهد، تصمیم گیری کنند.

شکایت دادستان

روز جمعه معلوم شد که دادستانی بارسلونا شکایتی را به دادگاه تحقیقاتی شماره 1 بارسلونا ارسال کرده که در آن جوزپ ماریا بارتومئو و ساندرو روسل رؤسای سابق را به جرم فساد مالی، مدیریت ناعادلانه و سندسازی به شکل کلاهبرداری ورزشی متهم می‌کند.

بارسا به توافق شفاهی کاملاً محرمانه‌ای با انریکز نگریرا محکوم شد به طوری که او به عنوان نایب رئیس کمیته داوران و در ازای دریافت پول، اقداماتی را انجام دهد که به نفع بارسلونا در داوری‌ها باشد. به نقل از ال موندو، در شکایت دادستانی آمده است: داوری در مسابقاتی که این باشگاه انجام داده تأثیر مستقیم گذاشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403