اجرای پویش تولید محتوای فضای مجازی «#روز امید» به مناسبت نیمه‌شعبان


اجرای پویش تولید محتوای فضای مجازی «#روز امید» به مناسبت نیمه‌شعبان

مدیر مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران گفت: پویش تولید محتوای فضای مجازی و فراخوان توئیتری «روز امید» در ایام ولادت حضرت امام زمان (عج)، و همچنین در شب و روز نیمه شعبان انجام می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: مهدی دانش آشتیانی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت امام زمان (عج) گفت: امسال برگزاری جشن‌های نیمه شعبان با شعار «روز امید» صورت گرفته و در کنار فعالیت‌های مختلف در گرامیداشت این عید بزرگ، پویش تولید محتوای فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی نیز مدنظر قرار گرفته است.

وی با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان به «روز امید» ابراز کرد: امیدآفرینی از جمله تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در سال‌های اخیر است و به همین منظور علاوه بر تعیین شعار جشن های نیمه شعبان، پویش تولید و مشارکت در انتشار محتوای مرتبط با این ایام نیز با عنوان «روز امید» صورت گرفت.

مدیر مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران، با اشاره به برگزاری پویش‌های مختلف در ایام نیمه‌شعبان گفت: پویش تولید و نشر محتوا و فراخوان توئیتری «روز امید» با مشارکت مسجد مقدس جمکران، حوزه علمیه، رسانه ملی، جامعه‌المصطفی(ص) و سایر نهادها و گروه‌ها و با همت فعالان فضای مجازی در روزهای منتهی به سالروز ولادت باسعادت حضرت امام زمان (عج) و به طور مشخص در شب و روز نیمه شعبان انجام خواهد شد.

دانش آشتیانی اضافه کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با برخی گروه‌ها و فعالان منطقه‌ای، فراخوان توئیتری از ساعت ۱۷ تا ۲۳ روز ۱۶ و ۱۷ اسفند (شب و روز نیمه شعبان) به وقت شهرهای قم، کربلا، منامه، بیروت، استانبول و… مدنظر قرار گرفته شده و همزمان در سایر شبکه های اجتماعی نیز انجام خواهد شد. وی از عموم مردم و مشتاقان حضرت صاحب‌الزمان (عج) دعوت کرد تا در این پویش مشارکت کرده و در فراگیری محتوای مهدوی در فضای مجازی مشارکت کنند.

اجرای پویش تولید محتوای فضای مجازی «#روز امید» به مناسبت نیمه‌شعبان

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز