جشن های نیمه شعبان و عید نوروز در کهگیلویه و بویراحمد باشکوه برگزار شود


جشن های نیمه شعبان و عید نوروز در کهگیلویه و بویراحمد باشکوه برگزار شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر هرچه باشکوهتر برگزاری جشن های دهه مهدویت و عید نوروز در استان تاکید کرد و گفت: برای هرچه بهتر و باشکوهتر برگزاری این جشن ها همه مدیران دستگاه های اجرایی و فرهنگی با همراهی مردم پای کار بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید علی احمدزاده امروز (۹ اسفند ماه) در جلسه مشترک شورای اداری و شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور رئیس امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن‌ های نیمه شعبان به عنوان یکی از بهترین اعیاد مذهبی، اظهار کرد: مدیران به مراسمات دهه مهدویت و نیمه شعبان نگاه ویژه‌ای داشته باشند، چرا که از شعائر و مناسبت‌های مهم و روز خاصی به شمار می‌رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری شایسته و مطلوب و اثرگذار برنامه های جشن دهه مهدویت و نیمه شعبان تاکید جدی داشت.

وی افزود: نشستی با حضور دستگاه‌های فرهنگی جهت برگزاری هر چه بهتر جشن‌ها و برنامه‌های نیمه شعبان در استان تدارک دیده شود و در خصوص نیمه شعبان برنامه‌ ریزی های لازم صورت گیرد.

احمدزاده عنوان کرد: از ویژگی‌های مدیران متعهد و متدین، بزرگ داشتن نماز، شعائر و مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به فراهم نمودن زمینه برای ایجاد نشاط و شادابی با رعایت شعائر اسلامی در بین مردم در ایام الله دهه مهدویت، نیمه شعبان و تعطیلات نوروز تاکید کرد.

وی از همه مدیران دستگاه های اجرایی به خصوص فرهنگی، فرمانداران و شهرداران خواست تا در آستانه نیمه شعبان و عید ملی نسبت به آذین‌بندی ادارات، چراغانی، نورافشانی و نصب پرچم در شهرها همت کنند.

احمدزاده بیان کرد: زیباسازی شهرها از دیگر برنامه‌هایی است که در آستانه عید نوروز مورد تاکید بوده تا شهرهای استان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با برگزاری جلسه ای تقسیم بندی وظایف بخش های دولتی و بخش خصوصی و نهادهای فرهنگی و انقلابی صورت گیرد.

وی یادآور شد: فرمانداران هم در شهرستان ها با تشکیل جلسات و هماهنگی بین دستگاهی برنامه ریزی لازم را جهت اجرای جشن‌ های نیمه شعبان و عید نوروز این عید ملی طراحی کنند؛ ضمن اینکه خدمات عمومی لازم برای میهمانان نوروزی فراهم شود.

گفتنی است در این نشست، از زحمات علی شهابی‌نسب قدردانی و جهانگیر شاهینی به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟