دشمن دنبال سست کردن پیوند ولایت و مردم است


دشمن دنبال سست کردن پیوند ولایت و مردم است

حجت‌الاسلام ذوالنور گفت: دشمن دنبال سست کردن پیوند ولایت و مردم است چون می دانند اگر وجود نازنین رهبری نبود بعد از رحلت امام هزار بار انقلاب از مسیر خارج شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور-نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی- امشب(یکشنبه، 21اسفند) در یادواره سرداران، فرماندهان و ۱۴۱ شهید والامقام و ۵ شهید گمنام شهرستان ماسال که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: شهدای عزیز به این مجالس نیاز ندارند و ما هستیم که نیازمند این مجالس هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سال های خشکسال،ی کشاورزان و مردم نگرانند که محصولشان از بین برود و وقتی باران می‌بارد، امید در دلها زنده می شود افزود: در سالهای فشار اقتصادی که دشمنان تمام امکانات خودشان را وسط آوردند، خیلی ها ایمانشان متزلزل و در دوران خشکی معنویت به سر می برند که در این راستا یاد شهدا دلها را زنده می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این یادواره ها همان باران رحمت الهی هست که دلهای خشکیده ما را در دوران قطعی معنویت زنده نگه می دارد.

حجت الاسلام ذوالنور با اشاره به اینکه معمولا در معاملات بزرگ هر چی معامله بزرگتر می شود آداب و شرایط معامله تغییر می کند تصریح کرد: خداوند شهادت را تشبیه به یک معامله کرده که برای ما قابل درک و فهم باشد.

وی با اشاره به آیه ۱۱۱ سوره توبه خاطرنشان کرد: در این سوره، خریدار معامله شهادت را خدا داند و فروشنده را مومنین می داند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معامله شهید پشت میز کاسبی و تریبون مجلس و میز خدمت حاصل نمی‌شود بلکه این معامله در زیر گلوله ها حاصل می‌شود و سند این معامله سه کتاب آسمانی تورات و انجیل و قرآن است.

حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه دشمن با دو هدف جنگ را تحمیل کرد افزود: هدف اول سقوط کامل نظام انقلاب اسلامی و هدف دوم تجزیه کشور با استفاده از آشوب و شعارهای تجزیه طلبانه بود.

وی با بیان اینکه کسانی که در مقابل فرزندان این ملت جنگیدند به هیچ چیز اعتقادی نداشتند و به چیزی پایبند نبودند گفت: وقتی گور دسته جمعی اطراف خرمشهر پیدا کردیم ۴۷۰ دختر عرب و غیر عرب را بعد از اذیت و آزار جسمی و روحی زنده دفن کرده بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ام القرا بودن جمهوری اسلامی در منطقه و اقرار دشمن به اینکه جمهوری اسلامی یک طرف معادلات قدرت است تصریح کرد: آمریکا بودجه نفت ۷۰۰ سال کشور ما را آورد در خاورمیانه خرج کرد تا جمهوری اسلامی را از نقشه منطقه حذف کند و رژیم صهیونیستی را در منطقه به قدرت اول تبدیل کند، با فعال کردن جنگهای نیابتی و گروه های تکفیری هدفشان ام القرای کشورهای اسلامی، ایران بود و عده ای هم به جهان اسلام خیانت کردند که نمونه آن بارزانی در کردستان عراق بود.

حجت الاسلام ذوالنور خاطرنشان کرد: اگر شهدای مدافع حرم و سیدالشهدای مدافع حرم حاج قاسم نبودند الان در چه وضعیتی بودیم. باید بدانیم که شهدا به ما نیاز ندارند و ما وام دار شهدا هستیم .

وی اظهار کرد: امروز نظام سلطه به این باور رسیده که این نظام اسلامی برای عبور از این وضعیت اقتصادی یک پله باقی دارد و خائنین با علم به این به هر وسیله ای دست می زنند تا مردم را ناامید کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: امروز دشمن به هر وسیله ای دست می زند تا مردم را دلسرد کند ولی مردم همه‌ی بار انقلاب را به دوش کشیدند.

حجت الاسلام ذوالنور گفت: مردم در عین اینکه نقد و گله دارند بی عرضه گی من نماینده و مسئول را پای نظام نمی گذارد و در ۲۲ بهمن حتی دوستان نظام را غافلگیر می کنند.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال سست کردن پیوند ولایت و مردم است چون می دانند اگر وجود نازنین رهبری نبود بعد از رحلت امام هزار بار انقلاب از مسیر خارج شده بود تصریح کرد: اگر مردم کوفه به مانند مردم ما در این توطئه ها و اغتشاشات عمل می کردند امام حسین به مسلخ نمی رفت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز دشمن می داند که باید حجاب را هدف قرار دهد امروز ارزش ها را هدف قرار داده اند و این است که رسالت ما را سنگین می کند.

حجت الاسلام ذوالنور خاطرنشان کرد: فشار اقتصادی روی دوش مردم است و این ولی نعمتان با سیلی صورت سرخ می کنند و دولت انقلابی شبانه روز دنبال رفع نقایص است و گشایش ها در پیش داریم.

پایان پیام/526

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد