اعتقاد به مهدویت نقطه امید همه عدالت خواهان جهان است


اعتقاد به مهدویت نقطه امید همه عدالت خواهان جهان است

حجت‌الاسلام دیلمی گفت: امروز درد بزرگ بشریت فقدان عدالت و البته ظلم جهانی است و در نقطه مقابل اعتقاد به مهدویت نیز نقطه امید همه عدالتخواهان جهان است.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که به‌ویژه در ماه شعبان باید به آن پرداخته شود موضوع مهدویت و فرهنگ انتظار است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: انتظار منتظران حضرت ولیعصر (عج) در وهله نخست با محوریت عرض ارادت و بعد از آن انتظار برای استقرار عدالت و حذف نظام سلطه است.

وی با بیان اینکه حضرت ولیعصر (عج) با ظهور تمدن‌ساز خود، جریان استکباری را از عالم حذف خواهد کرد، افزود: امروز درد بزرگ بشریت فقدان عدالت و البته ظلم جهانی است اما در مقابل نقطه امید همه عدالتخواهان جهان نیز اعتقاد به مهدویت است.

حجت‌الاسلام دیلمی با تاکید براینکه نظم ظلم جهانی قابل زدودن و نابود شدنی است، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های امام عصر (عج) تلاش برای تحقق جامعه مهدوی است و این با زنجیره تواصی به حق و مقاومت میسر خواهد بود.

وی گفت: منتظر راستین، یک جهادگر واقعی در عرصه تقابل با استکبار و جنگ‌هایی است که مستکبران عالم علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته‌اند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در باب «خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی» در گام دوم انقلاب، ادامه داد: برای تحقق این هدف و طی این مسیر تا رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید همه ظرفیت‌ها را با دقت به‌کار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: انتظار سازنده به معنای قوی شدن و مقاومت کردن و همچنین اجتماع قلوب برای تحقق تمدن نوین اسلامی است. همه ما باید پای عهدی که با ولایت و امامت بسته‌ایم ثابت قدم بمانیم و سبک زندگی خود را تبدیل به سبک زندگی مهدوی کنیم.

پایان پیام/734

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس