مرگ پسر بچه‌ 6 ساله‌ با ضرب و جرح نامادری‌اش


مرگ پسر بچه‌ 6 ساله‌ با ضرب و جرح نامادری‌اش

پنجشنبه یازدهم اسفندماه امسال، مرگ مشکوک پسر بچه‌ 6 ساله‌ای در خانه‌ای در محله یافت‌آباد از سوی پدر و نامادری‌اش به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد.

مرگ پسر بچه‌ 6 ساله‌ با ضرب و جرح نامادری‌اش

به گزارش راهبرد معاصر با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 151 یافت‌آباد با دستور محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند؛ تیم پلیس به محض حاضر شدن در خانه مورد نظر با جسد پسر بچه ساله‌ای مواجه شدند که به طرز مشکوکی فوت کرده و آثار کبودی دور دهان او مشهود بود.

پدر این پسر بچه در روند تحقیقات به ماموران کلاتتری گفت: شب گذشته پسرم مثل همیشه به تخت‌خواب رفت و خوابید اما هنگامی که صبح قصد داشتم تا او را بیدار کنم متوجه شدم فوت کرده است که موضوع را به پلیس اطلاع دادم همچنین کبودی دور دهان پسرم برای این بوده که از پله‌ها افتاده است.

همین آثار کبودی کافی بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور قاضی جنایی تحقیقات را آغاز کنند و در نخستین‌گام نامادری پسربچه را هدف تحقیق قرار دهند که او طی اظهارات ضد و نقیضی مدعی شد، متوفی که مشغول تاب‌بازی بوده بر روی زمین افتاده است.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه خواهر 7 ساله متوفی راز این جنایت را فاش کرد و گفت که نامادری‌اش به دلایل نامشخصی با برادرش دعوا کرده و در جریان این درگیری با دستش که ساعت روی آن بوده محکم به دهان برادرش زده است!

بررسی‌های تخصصی نیز حکایت از آن داشت، پس از این ضرب و جرح، متوفی حالش بد شده اما نامادری از رساندن او به بیمارستان خودداری کرده است که در ادامه نیز نامادری و پدر این پسربچه 6 ساله توسط تیم جنایی بازداشت شدند.

به گزارش تسنیم، با دستور محمد وهابی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه دوم دادسرای امور جنایی، جسد پسر بچه برای معاینات‌ دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا