تیشه‌گران: دستی پشت پرده انتخابات نبود


تیشه‌گران: دستی پشت پرده انتخابات نبود

رئیس فدراسیون ناشنوایان با اشاره به این که دست یاری به سوی منتقدان دراز می‌کنم، گفت: هر کسی که می‌تواند باید به ناشنوایان خدمت کند، حتی اگر رأی اعضای مجمع را کسب نکرده باشد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهران تیشه‌گران اظهار کرد: فدراسیون ناشنوایان نه تنها یک فدراسیون بلکه یک وزارتخانه است که ۲۰ رشته ورزشی را تحت پوشش دارد، در طی ۴ سال گذشته با تمام سختی‌ها و شرایط بد مالی موفق شدیم در تورنمنت‌های مختلف حضور پیدا کنیم و وقفه‌ای در برگزاری اردوها ایجاد نکنیم.

او گفت: سال جاری با وجود این که از نظر مالی شرایط خوبی نداشتیم اما با اعزام ۱۵۰ نفر توانستیم در المپیک برزیل جایگاه سوم را کسب کنیم که این موفقیت تنها با همکاری و حمایت اعضای هیئت رئیسه و وزارت ورزش و جوانان حاصل شد.

تیشه‌گران ادامه داد: تمام ورزشکاران و جامعه ناشنوایان ۴ سال خوبی را پشت سر گذاشتند که امیدوارم در ۴ سال دوم نیز در اجرای برنامه‌ها و برگزاری رویدادهای پیش رو عملکرد موفقی داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: سال آینده میزبان برگزاری مسابقات آسیایی فوتسال در اردیبهشت و دوومیدانی در تیر ماه هستیم، همچنین اسفند ماه در مسابقات قهرمانی آسیا قرقیزستان در ۳ رشته جودو، تکواندو و کشتی شرکت کردیم که دستاورد آن کسب عنوان قهرمانی در تکواندو، جایگاه سومی در جودو و کشتی فرنگی و نایب قهرمانی در کشتی آزاد بود.

رئیس فدراسیون ناشنوایان افزود: ۴ سال آینده شرایط سختی را پیش رو داریم و برای اولین بار میزبان بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۲۴ هستیم، امیدوارم که با حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک میزبان خوبی در این بازی‌ها باشیم.

تیشه‌گران تصریح کرد: به جامعه ناشنوایان قول می‌دهم که شبانه‌روز خدمت‌گزار آن‌ها باشم، ما میزبانی‌ها را با کمک ریاست کنفدراسیون آسیا گرفتیم، کسی که ما را در سطح آسیا و جهان حمایت‌ می‌کند.

او در واکنش به این پرسش که گفته می‌شود برای حضور در این انتخابات تأیید صلاحیت نشده بودید؟ افزود: چنین چیزی نشنیده بودم، نه دستی پشت پرده بوده است و نه چیز دیگری. حریفان ما کسانی بودند که داخل این مجموعه زحمت کشیده بودند و غریبه نداشتیم، دوستان دیگری که کاندیدا شده بودند، دست به سوی‌ آن‌ها برای کمک دراز کنیم.

تیشه‌گران درباره بحث پرداخت نشدن پاداش ورزشکاران ناشنوا نیز گفت: وزارت ورزش تمام تلاشش را کرد که تمام پاداش‌های ورزشکاران ناشنوایان پرداخت شود. پنج، شش روز تا پایان سال باقی مانده است و امیدوارم پاداش ورزشکاران که واقعا نیاز دارند، داده شود.

وی در پایان افزود: من این پاداش‌ها را از ۲۷ درصد سال‌های قبل به ۶۰ درصد رسانده‌ام که امیدوارم دولت بحث مسائل مالی در وزارت ورزش را حل کند، هر چند می‌دانیم به دلیل تحریم‌ها، شرایط سخت است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس