فیلم گفتگو با قاتل آتش افروز بازار تهران / جنایت هولناک بخاطر 700 هزار تومان + جزییات


فیلم گفتگو با قاتل آتش افروز بازار تهران / جنایت هولناک بخاطر 700 هزار تومان + جزییات

حوادث رکنا: عامل قتل مرد جوان در بازار تهران ادعا می کند از مقتول 700 هزار تومان پول می خواسته و برای ترساندنش او را آتش زده است.

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا؛ سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت خبرداد: با وقوع قتل یک مرد جوان براثر آتش سوزی عمدی در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان در نخستین گام راهی صحنه جنایت شدند و با انجام تحقیقات میدانی پی بردند، مقتول و 2 نفر از دوستانش در یک چادر مشغول استراحت بودند که فرد ناشناسی به محل مورد نظر آمده و با پاشیدن بنزین آنها را آتش زده که در جریان این حادثه یک نفر به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه 2 نفر از دوستان مقتول دچار سوختگی 70 و 40 درصد شده‌اند، ادامه داد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی، هویت قاتل را شناسایی کردند و متوجه شدند او در گذشته به جرم حمل مواد مخدر و سرقت به زندان رفته است. با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات ابتدایی به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی افزود: متهم در ابتدای تحقیقات منکر جرم خود بود اما پس از ارائه شواهد و مدارک موجود در پرونده از سوی کارآگاهان به قتل مرد جوان با شگرد آتش‌افروزی اعتراف و عنوان کرد مقتول از او 700 هزارتومان سرقت کرده و همین موضوع باعث شده تا دست به جنایت هولناکی بزند.

داستان زندگی قاتل

از نوجوانی در یکی از شهرهای غرب کشور مشغول به کار در یک کارگاه خیاطی شد و پس از سال ها سعی و تلاش توانست که در جوانی برای خود یک کارگاه خیاطی راه اندازی کار کند. اما رویاهای این مرد جوان در آن شهرستان کوچک محقق نمی شد بنابراین یک روز تصمیم گرفت تا برای کار به تهران بیاید.

سرنوشت با |آن جوان یار نبود و خیلی زود در دام اعتیاد افتاد و فکر می کرد که هروقت اراده کند به راحتی می تواند آن را کنار گذاشته و به زندگی عادی ادامه دهد اما اینطور نشد و در نهایت 15 سال کارتن خوابی را پشت سر گذاشته و در نهایت به خاطر یک بدهی 700 هزار تومانی قاتل شد.

گفت‌وگو با متهم به قتل

درباره آتش زدن چادر بگو؟

با قربانی ، دوست بودیم که یک شب برای خوابیدن به چادر او رفتم و صبح 700 هزار تومان پول مرا سرقت کرد. من آن پول را با فروش ضایعات بدست آورده بودم و هرچه به او گفتم که باید پس بدهی اما قبول نکرد پس برای تهدید چادر او را آتش زدم و نمی خواستم او را به قتل برسانم.

مواد هم می فروختی؟

مدتی برای فردی مواد میفروختم از هر 10 تا بسته 2 بسته برای خودم می ماند.

اون 700 هزار تومان برای مواد بود یا ضایعات؟

برای ضایعات بود و اون زمان مواد فروشی نمی کردم.

بعد از آتش زدن چه کردی؟

من نمی دانستم که او مرده است و وقتی مرا گرفتند باورم نمی شد که آن شخص فوت کرده است.


حجم ویدیو: 64.68M | مدت زمان ویدیو: 00:02:43

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!