هشدار معاون فرمانده قسام به اسرائیل/ تحولات مهمی در راه است


هشدار معاون فرمانده قسام به اسرائیل/ تحولات مهمی در راه است

معاون فرمانده گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی درباره تحولات روزهای آتی هشدار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مروان عیسی معاون محمد ضیف فرمانده گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در گفتگو با شبکه الاقصی تاکید کرد: پروژه سیاسی در کرانه باختری دیگر پایان یافته است.

معاون محمد ضیف تصریح کرد: در سال های اخیر رژیم صهیونیستی معاهده اسلو را از بین برده و روزهای آینده و پیش رو آبستن حوادث زیادی خواهد بود.

وی افزود: هرگونه تغییر در وضعیت حاکم بر مسجد الاقصی منطقه را به لرزه درخواهد آورد.

مروان عیسی تاکید کرد: عرصه را برای مقاومت در کرانه باختری و قدس بازمی‌گذاریم، زیرا این دو منطقه عرصه اقدام و اثر راهبردی در مرحله کنونی هستند.

معاون فرمانده گردان های قسام افزود: باز گذاشتن عرصه برای مقاومت در کرانه باختری به معنی تنها گذاشتن آن یا سکوت غزه نیست، بلکه هرگاه لازم باشد و نیاز به مداخله باشد، با تمام توان از ملت خویش دفاع خواهیم کرد.

گفتنی است کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به تازگی از هشدار جدید رژیم صهیونیستی به گروه های فلسطینی خبر داد.

براین اساس، رژیم صهیونیستی در پیامی که از هراس شدید آنها از تشدید عملیات های مقاومتی حکایت دارد، خطاب به گروه های فلسطینی گفته است که از تشدید حملات خود در شرایط کنونی که وضعیت سیاسی داخل اسرائیل با تنش همراه است، خودداری کنند.

در هفته های اخیر مناطق مختلف قدس و کرانه باختری تنش های گسترده ای را شاهد بوده و طی آن شمار زیادی از شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران