با چه روش هایی هم تیمی های بازی فری فایر خود را انتخاب کنیم؟


انجام بازی فری فایر به صورت گروهی می تواند جذابیت های این بازی را چندین برابر کند. به گزارش این سایت خبری بازی فری فایر از ۱۵۰ میلیون بازیکن فعال روزانه نیز فراتر رفته و بستر مناسبی برای پیدا کردن دوست و هم تیمی مناسب است. پیدا کردن هم تیمی برای...

انجام بازی فری فایر به صورت گروهی می تواند جذابیت های این بازی را چندین برابر کند. به گزارش این سایت خبری بازی فری فایر از ۱۵۰ میلیون بازیکن فعال روزانه نیز فراتر رفته و بستر مناسبی برای پیدا کردن دوست و هم تیمی مناسب است. پیدا کردن هم تیمی برای گروهی بازی کردن فری فایر بسیار راحت است. برای آشنایی بیشتر با این روش ها، سایت ما را تا پایان این مقاله همراهی کنید.

با چه روش هایی هم تیمی های بازی فری فایر خود را انتخاب کنیم؟

چگونه دوستان جدید در فری فایر پیدا کنیم؟

در ابتدا باید اشاره کنیم که تحریمات موجود در ایران باعث محدودیت در استفاده کامل از اکانت های بین المللی بازی شده است. بنابراین برای خرید جم فری فایر با ایدی و همچنین اطلاع از قیمت جم فری فایر می توانید به سایت های واسطه نظیر آسان جم مراجعه کنید. Free Fire یکی از بزرگترین بازی های نبرد رویال در جهان است. طبق مقاله منتشر شده در سایت gurugamer این بازی دارای چندین حالت یا مود مختلف است، مانند تیم درگیری، تیم بمب، ساعت شلوغی و حمله زامبی. و همه اینها را می توانید به صورت گروهی با دوستان خود بازی کنید.

اکنون می خواهیم در مورد چگونگی پیدا کردن دوستان جدید در Free Fire صحبت کنیم. بیایید این مقاله از سایت esportsku را که به آموزش همین روش ها پرداخته است در زیر بررسی کنیم.

۱-استفاده از بلندگو

در Free Fire یک ویژگی بلندگو وجود دارد که می تواند برای برقراری ارتباط برای شما مفید باشد. و همانطور که بازی می کنید، می توانید از این ویژگی در چت جهانی برای یافتن دوستان جدید استفاده کنید.

۲-به یک انجمن بپیوندید

اگر می خواهید دوستان جدید زیادی داشته باشید، می توانید با پیوستن به یک انجمن Free Fire، چه در سطح جهانی و چه محلی، شروع کنید. با این کار شما علاوه بر ملاقات با دوستان جدید، دانش و اطلاعاتتان را در مورد بازی افزایش می دهید.

۳-از ویژگی شبکه برای پیدا کردن دوستان جدید استفاده کنید

می توانید از ویژگی شبکه استفاده کنید تا بفهمید در گذشته با چه کسی بازی کردید. با استفاده از این قابلیت می توانید دوستان خود و حتی دشمنان خود را در بازی پیدا کنید.

۴- بازیکنان را در سطح جهانی در Free Fire دعوت کنید

کار بعدی که می توانید انجام دهید این است که بازیکنان را در سطح جهانی دعوت کنید. به این ترتیب تجربه جدیدی از بازی با بازیکنان خارجی کسب می کنید. قبل از دعوت حتماً بدانید که چگونه با آنها ارتباط برقرار کنید.

۵- استفاده از زمین تمرین

چند دوست جدید در زمین تمرین پیدا کنید. با انجام این کار می توانید با همه افراد حاضر در زمین تمرین ارتباط برقرار کنید. پس حتماً هر چند وقت یک‌بار از زمین تمرین دیدن کنید.

۶- خرید جم فری فایر

با خرید جم فری فایر با ایدی در بازی پیشرفت کنید و سطح موفقیت خود را در گروه های مختلف به اشتراک بگذارید. این امر سبب میشه تا افراد بیشتری تمایل داشته باشند که به صورت تیمی با شما بازی کنند.

چگونه دوستان خود را به بازی فری فایر دعوت کنیم؟

طبق راهنمای این سایت در فری فایر، بازیکنان می‌توانند دوستان خود را اضافه کنند و در حالت‌های duo/squad به جزیره بیایند تا با آنها وارد نبرد شوند. با این حال، بسیاری از بازیکنان جدید نمیدانند که چگونه می توانند دوستان خود را به بازی اضافه کنند. برای این کار باید مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

  1. در منوی اصلی روی دکمه دعوت در گوشه سمت راست ضربه بزنید.
  2. یک منو کنار صفحه نمایش داده می شود. روی Add Friends ضربه بزنید.
  3. پنجره جدید لیستی از بازیکنان را نمایش می دهد. می توانید روی نماد + در سمت راست هر بازیکن ضربه بزنید تا آنها را به عنوان دوست در Garena Free Fire اضافه کنید.
  4. با این حال، اگر می خواهید دوستان خاصی را اضافه کنید، روی جستجو در پایین صفحه ضربه بزنید و نام او را تایپ کنید.
  5. برای ارسال دعوت نامه بر روی علامت + ضربه بزنید.
  6. وقتی درخواست شما را قبول کردند، در لیست مخاطبین شما، در تب Game Friends ظاهر می شوند.

Free Fire را می‌توان تا چهار بازیکن در یک تیم بازی کرد. متناوبا، حالت دوتایی و انفرادی نیز وجود دارد. همچنین بازیکنان فقط می توانند دوستان آنلاین خود را دعوت کنند. رهبر لابی اکنون می تواند پس از آماده شدن همه بازیکنان برای شروع مسابقه، حالت و نقشه بازی را انتخاب کند. همه بازیکنان در یک تیم می توانند با استفاده از ویژگی صوتی داخلی بازی با یکدیگر تعامل داشته باشند.

با چه روش هایی هم تیمی های بازی فری فایر خود را انتخاب کنیم؟

نحوه شروع بازی گروهی در فری فایر

ابتدا باید حالت بازی چند نفره را انتخاب کنید. در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی، روی این دکمه ضربه بزنید تا حالت را انتخاب کنید. سه گزینه موجود نمایش داده می شود Solo،Duo و Squad. با انتخاب یک Duo یا Squad، منوی کناری دوستانتان نمایش داده می شود. برای افزودن آنها به بازی روی نماد + ضربه بزنید، یک دعوتنامه بازی Garena Free Fire برای آنها ارسال می شود. وقتی دوست شما قبول کرد، می توانید با هم بازی کنید. نکته مهم این است که تنها رهبر گروه می تواند مراحل پیش از شروع بازی را انتخاب کند. برای دیدن آموزش تصویری مراحل بالا می توانید به این فیلم مراجعه کنید.

چگونه درخواست دوستی در بازی فری فایر را قبول کنیم؟

همانطور که پیش تر اشاره کریم با خرید جم فری فایر با ایدی می توانید افراد را به خود جذب کنید و دوستان زیادی پیدا کنید. در این بخش به آموزش نحوه قبول کردن درخواست در بازی فری فایر خواهیم پرداخت. برای قبول کردن درخواست دوستی در بازی فری فایر، باید آدمک سمت راست صفحه اصلی بازی را انتخاب کرده و به جای گزینه اضافه کردن از گزینه Request یا درخواست استفاده کنید. پس از لمس گزینه درخواست، اسم تمام کسانی که درخواست دوستی به شما داده‌اند، نمایش داده می‌شود. برای قبول کردن درخواست دوستی باید روی Agree ضربه بزنید. اما اگر شخص را نمی شناسید یا قصد بازی با او را ندارید ، میتوانید از گزینه Reject استفاده کنید.

چگونه آیدی سایر بازیکنان فری فایر را پیدا کنیم؟

ممکن است برای ارسال درخواست دوستی آیدی بازیکنان را نیاز داشته باشید یا آیدی دوستانتان را فراموش کرده باشید. اگر شما یکی از آنها هستید، این بخش برای شما مناسب است، زیرا ما یک راهنمای گام به گام برای جستجوی Free Fire ID بازیکن در بازی را در زیر ارائه می دهیم.

برای جستجوی شناسه بازیکن یا کاربر به IGN (نام درون بازی) یا UID نیاز دارید. در زیر مراحلی وجود دارد که آنها می توانند شناسه را در فری فایر جستجو کنند:

  1. بازی را باز کنید و روی نماد “Friends” در سمت راست بالای منوی اصلی کلیک کنید.
  2. روی نماد “دوستان” فشار دهید
  3. در مرحله بعد، آنها باید گزینه “ADD” را فشار دهند، همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره کردیم.
  4. روی تب ‘ADD’ کلیک کنید.
  5. اکنون کاربران می توانند UID یا IGN را وارد کرده و دکمه “OK” را فشار دهد.
  6. پخش کننده مورد نیاز را با استفاده از نوار جستجو جستجو کنید.
  7. شناسه بازیکن روی صفحه ظاهر می شود. بازیکنان می توانند برای ارسال درخواست دوستی روی نماد “+” ضربه بزند.

وقتی این درخواست دوستی را بپذیرند، به لیست «دوستان درون بازی» اضافه خواهند شد. سایت اصلی بازی فری فایر با نشانی ff.garena.com مرجع بسیار خوبی برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره این بازی است. در این سایت می توانید تمام اطلاعات و اخبار مورد نیاز در رابطه با قیمت جم فری فایر، خرید جم فری فایر با ایدی و صدها موضوع دیگر را مطالعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری