جهاد اسلامی از آزادی قریب‌الوقوع کرانه باختری خبر داد


جهاد اسلامی از آزادی قریب‌الوقوع کرانه باختری خبر داد

البطش در مصاحبه تأکید کرد تحولات اخیر در کرانه باختری، در نهایت به آزادسازی آن منجر خواهد شد.

جهاد اسلامی از آزادی قریب‌الوقوع کرانه باختری خبر داد

به گزارش راهبرد معاصر، خالد البطش، از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد ملت و گروه‌های مقاومت فلسطین تحت عنوان «وحدت میادین و مبارزه با یک دشمن واحد» حرکت و اقدام می‌کنند.

البطش در مصاحبه اختصاصی با العالم تأکید کرد تحولات اخیر در کرانه باختری، در نهایت به آزادسازی آن منجر خواهد شد.

او در این باره گفت: اعمال فشار‌ها و درگیری‌های روزانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری، در نهایت به آزادسازی این منطقه از پلیدی رژیم صهیوینستی منجر خواهد شد. شرایط کنونی در تمام شهر‌های کرانه باختری بیانگر گسترش دامنه مقاومت است و این مقاومت به جنین و نابلس یا جبع یا طولکرم محدود نیست، بلکه همه شهر‌های کرانه باختری را در بر می‌گیرد.

البطش تاکید کرد قدس اشغالی نیز شاهد افزایش عملیات‌های استثنایی و مهم است که در مقابل رژیم اشغالگر بازدارندگی ایجاد می‌کند و این رژیم را در مقابل هر جنایتی که مرتکب می‌شود، پاسخگو می‌کند.

چندی پیش نیز گردان‌های القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) یک رزمایش در غزه برگزار کردند. این رزمایش را سرایا القدس تحت عنوان «وفاداری به کرانه انقلابیون» برگزار کرد.

«انور ابوطه» رئیس بخش اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، روز یکشنبه، در اظهاراتی تداوم تجاوزات صهیونیست‌ها به ملت و مجاهدان فلسطینی در کرانه باختری را یک جنگ واقعی توصیف کرده بود. او تأکید کرده بود که دشمن باید بداند خون مردم فلسطین، گران‌بهاترین چیز برای جهاد اسلامی است و «گلوله‌های این جنبش تا نابودی رژیم موقت صهیونیستی، به سمت اسرائیل و سربازانش نشانه خواهد رفت.»/ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از خط قرمز برداشت از آب‌های زیرزمینی عبور کرده‌ایم