دفاع سخنگوی سابق بارسلونا از خوان لاپورتا


دفاع سخنگوی سابق بارسلونا از خوان لاپورتا

تونی فریکسا، سخنگوی سابق بارسلونا، که نامزد ریاست باشگاه در انتخابات دو سال پیش بود، از خوان لاپورتا دفاع کرد.

نهاد‌های مختلف از بارسلونا به خاطر رسوایی داوری و پرداخت‌های میلیون یورویی به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، شکایت کرده اند. با توجه به اسناد و مدارک موجود حتی پرونده بارسلونا به کمیته ضد فساد و جرایم سازمان یافته واگذار شده، اما خوان لاپورتا ، رئیس بارسلونا، در سه نوبت همه این‌ها را کمپینی برای لکه‌دار کردن اعتبار بارسا و ناشی از کینه و حسادت عنوان کرده است.

تونی فریکسا در دفاع از لاپورتا به مارکا گفت: «موضع باشگاه ناشی از حس و حال این روز‌های همه هواداران بارسلوناست. هرچه بیشتر شکایت کنند، بارسایی‌ها متحدتر خواهند شد. قضیه فساد در ورزش بحثی جداست و قطعا باشگاه باید در مورد پرداختی ها، به اعضا پاسخ شفاف بدهد. خود باشگاه تحقیقات جامعی را شروع کرده و به زودی گزارش خواهد داد. باید اجازه دهیم مقامات مسئول نیز تحقیقات خود در این رابطه را انجام دهند.»

دفاع سخنگوی سابق بارسلونا از خوان لاپورتا

فریکسا ادامه داد: «یاد پیروزی ۲-۶ در برنابئو افتادم. راستی نگریرا در آن بازی چقدر به بارسا کمک کرد، اینطور نیست؟ یا برتری ۵-۰ برابر رئالِ مورینیو. راستی وقتی په په پا روی دست مسی گذاشت، نگریرا کجا بود؟ احتمالا ما در آن مقطع از او بسیار عصبانی شده بودیم که چطور آن لگد معروف را ندید. احتمالا او پول گرفته و ما را فریب داده است. من قطعا با لاپورتا موافقم و این کمپینی برای بی‌آبرو کردن بارسلوناست، ولی موفق نخواهند شد. همه بارسایی‌ها با رئیس موافقند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!