فال ابجد امروز / 25 اسفند + فیلم


فال ابجد امروز / 25 اسفند + فیلم

رکنا : فال ابجد امروز را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می توانید در رکنا مطالعه کنید.

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد امروز / 25 اسفند + فیلم

حروف ابجد: ج آ ج

تعبیر فال ابجد:

تنبلی را کنار بگذارید و بیشتر از همیشه تن به کار بدهید. زحمت‌هایی که می‌کشید بدون نتیجه نخواهد ماند و در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. اهل انجام کارهای خلاقانه‌ هستید اما همیشه از این کارها باز می‌مانید، امروز فرصتی می‌شود تا خلاقیت خود را نشان دهید. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید سودی روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. تمام این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چراکه فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید. مدت زیادی است که می‌‌خواهید به انجام یکی از کارهای دلخواه مشغول شوید. این فرصت امروز مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید.

فال ابجد امروز / 25 اسفند + فیلم

حروف ابجد: ب ب ج

تعبیر فال ابجد:

عجله‌ای برای انجام کارها نداشته باشید و مطمئن باشید کسی از عجله سود نبرده ‌است. پولی به دست تان می‌رسد. بهتر است قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. مطمئن باشید کار خیر شما بدون پاداش نمی‌ماند و در آینده با رونق بیشتری در زندگی روبه‌‌رو می‌شوید. فرصت مناسبی پیدا خواهید کرد تا زمانی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید و با کمک در کارهای منزل به آنها ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید و از هر فرصتی برای کمک به اهل منزل بهره می‌گیرید. محبت بی‌پایانی به عشق‌زندگی‌تان دارید و لحظه‌ای او را به حال خود نمی‌گذارید، این وضعیت به جای اینکه عشق بیشتری را به دنبال داشته باشد زمینه ناراحتی او را فراهم کرده و در این فکر است که شما لحظه‌ای وی را به حال خود وا نمی‌گذارید و قصد دارید سر از تمام کارهایش درآورید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را تغییر دهید و احترام بیشتری برای حریم شخصی همسر یا عشق‌زندگی‌تان قائل شوید.

فال ابجد امروز / 25 اسفند + فیلم

حروف ابجد: د ب د

تعبیر فال ابجد:

انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. مشکلات مالی زیادی دارید اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید. فرصت‌های زیادی برای دستیابی به موفقیت های بیشتر پیش‌روی شما قرار دارد. از این فرصت ها نهایت استفاده را ببرید و دامنه موفقیت های خود را گسترش دهید. مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد و برای حل این مشکل حسابی ناراحت و نگران می‌شوید، اما اصلا اجازه ندهید این مشکل شما را ناراحت کند چراکه گذر زمان این مشکل را به مرور حل خواهد کرد. فرصت فراغتی دست می‌دهد تا به انجام تفریح‌های موردعلاقه‌تان مشغول شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم نگیرید و ناراحتی‌های خود را با او درمیان بگذارید. امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانی‌های روزانه را فراموش کنید.

فال ابجد امروز / 25 اسفند + فیلم

حروف ابجد: آ آ د

تعبیر فال ابجد:

دستی به سر و رویتان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. بیشتر از همیشه حواس‌تان به هزینه‌های زندگی باشد و صرفه‌جویی را فراموش نکنید. با کمک روحیه‌ شوخ و خوش‌مشربی که دارید به اطرافیان روحیه بدهید. سفری غیر منتظره در پیش دارید و این سفر برنامه‌هایی که از پیش آماده کرده‌اید را حسابی به هم می‌ریزد. عاشق شده‌اید و قصد دارید امروز عشق خود را با محبوبتان درمیان بگذارید. معشوق دست رد به سینه شما نمی‌زند و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه خواهید کرد. اجازه ندهید اختیار زمان از دست شما خارج شود و با برنامه‌ریزی و نظم سکان زندگی خود را در اختیار بگیرید.

فال ابجد امروز / 25 اسفند + فیلم

حروف ابجد: ج آ د

تعبیر فال ابجد:

فرد مهم و سرشناسی امروز سر راه شما قرار می‌گیرد و آشنایی با این فرد زمینه موفقیت‌های شما را فراهم می‌کند. از منبع پولی که پیش از این سرمایه‌گذاری کرده‌اید امروز سودی به دست شما می‌رسد. به خاطر داشته باشید که بار کج به منزل نمی‌رسد و فکر کارهای غیرقانونی را از سر بیرون کنید. فکر خود را به انجام کارهای سودمند مشغول کنید و اجازه ندهید افکار ناراحت‌کننده ذهن شما را مشغول کند. امروز نیمه گمشده‌تان را پیدا می‌کنید و از دل و جان عاشق می‌شوید. به این عشق بها بدهید و مطمئن باشید با عشق ماندگاری سر و کار دارید. فرصتی برای رسیدگی به کارهای موردعلاقه‌تان پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و در اولین فرصت از در عشق و صفا با او وارد شوید. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌هایش باشید. فردی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در پند و نصیحت با شما وارد می‌شود، به نفع‌تان است که نصیحت‌های این فرد را جدی بگیرید.

فال ابجد امروز / 25 اسفند + فیلم

حروف ابجد: د د د

تعبیر فال ابجد:

با ورزش و تحرک همیشه جوان و شاداب باقی بمانید. فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری جوانب این کار را حسابی بررسی کنید. دوستان بسیار خوبی دارید و لحظه‌ای شما را برای رسیدن به هدف‌های‌تان تنها نگذاشته‌اند، قدر این دوستان را بدانید و به آنها ثابت کنید که هرگز محبت‌هایشان را فراموش نمی‌کنید. فردی که خصومت بی‌دلیلی با شما دارد امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شماست، این فرد را هرچه سریع‌تر پیدا کنید. علاقه‌ای به حضور در میان جمع ندارید و تنهایی را به مهمانی‌های شلوغ ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چراکه فرصتی پیدا می‌کنید تا دمی با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. امروز به خودتان وعده‌داده‌اید که کارها را سریع‌تر از همیشه انجام دهید و فرصتی برای استراحت پیدا کنید اما نقشه‌های‌تان نقش بر آب می‌شود و مجبور خواهید شد کارهای غیرمترقبه‌ای انجام دهید و وقتی برای استراحت دست‌نمی‌دهد. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان رفتار خودخواهانه‌ای دارد، در اولین فرصت از او خواهش کنید که فکری به حال این رفتارش کند.

فال ابجد امروز / 25 اسفند + فیلم

حروف ابجد: آ د آ

تعبیر فال ابجد:

اجازه ندهید ترس و هراس جلوی موفقیت و پیشرفت‌ شما را بگیرد. از امروز زندگی را با جسارت بیشتری دنبال کنید و شک نداشته باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید. نصیحت افرادی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارند را آویزه گوش کنید. مشاجره‌ای میان شما و یکی از آشنایان اتفاق میفتد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه قهر میان شما و این فرد را فراهم کند. در اولین فرصت دلخوری که ایجاد شده را از بین ببرید. قصد انجام کاری مخاطره‌آمیز را دارید. ممکن است این کار دردسرهای زیادی برای شما درست کند. به صلاح شماست که این کار را به آ‌ینده موکول کنید. به فکر خرید کالایی افتاده‌اید و امروز بهترین زمان برای خرید این کالاست، این خرید را انجام دهید و از آن کمال استفاده را ببرید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند گذشته به شما توجه ندارد و خبری از عشق و محبت در زندگی‌‌تان نیست اما امروز او با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که کاملا در اشتباه بوده‌اید و شما را بیشتر از هر کسی در دنیا دوست دارد. فردی که به او پول قرض داده‌اید امروز قرض خود را پرداخت می‌کند. همه این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.

فال ابجد امروز / 25 اسفند + فیلم

حروف ابجد: ب ب ج

تعبیر فال ابجد:

امروز بیمار می‌شوید و برای بهبودی باید حسابی استراحت کنید. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم جوانب کار را دوباره بررسی کنید. اعضای خانواده امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و به گونه‌ای رفتار کنید تا اهل منزل در آینده بیشتر از شما حساب ببرند. روزی عاشقانه انتظار شما را می‌کشد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان قصد دارد تا امروز را به عاشقانه‌ترین روز زندگی‌تان تبدیل کند. این عشق و محبت را بی‌پاسخ نگذارید و شما نیز به او ثابت کنید که از هر فرصتی برای عاشقی بهره می‌گیرید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید. غمی در دل دارید و این غم فکر و ذکر شما را اشغال کرده است، امروز زمان مناسبی دست می‌دهد تا این ناراحتی را با یکی از دوستان صمیمی در میان بگذارید.

فال ابجد امروز / 25 اسفند + فیلم

حروف ابجد: ب د ب

تعبیر فال ابجد:

انسان شوخ‌طبعی هستید و اطرافیان از بودن در کنار شما لذت می‌برند، این روحیه را ادامه دهید و دوستان تازه‌ای پیدا کنید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و باید به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. ممکن است میان شما و فردی جر و بحثی ایجاد شود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را در طول روز فراهم کند، این جر و بحث ارزش ناراحتی شما را ندارد و تا می‌توانید روزی بدون حاشیه را ادامه دهید و آغازگر مشاجره‌ای نباشید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز به محبوبی دل می‌بازید و صد دل عاشقش می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. خبر بدی به دست شما می‌رسد؛ از هم‌ا‌کنون خودتان را برای این خبر بد آماده کنید و اجازه ندهید اخبار ناگوار روزتان را خراب کند. با خرج غیرمنتظره‌ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز باشید. روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که در انتهای روز کار ناتمامی باقی نمانده باشد.

فال ابجد امروز / 25 اسفند + فیلم

حروف ابجد: د د آ

تعبیر فال ابجد:

کمی از کار فاصله بگیرید و با استراحت نیروی تحلیل‌رفته‌تان را جبران کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کنید پولی به دست‌تان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز کنید. آتش عشقی سوزان به جان شما افتاده و خواب و خیال را از شما ربوده‌است. این شرایط را تحمل کنید و مطمئن باشید دیری نخواهد پایید که به وصال یار برسید. مردم‌دار باشید و بیشتر از همیشه به اطرافیان نیکی کنید. برنامه دارید تا به همراه اعضای خانواده گشتی در بازار و خیابان بزنید، این برنامه را حتما عملی کرده و لحظه‌های خوشی را در کنار اهل منزل سپری کنید.

فال ابجد امروز / 25 اسفند + فیلم

حروف ابجد: آ د آ

تعبیر فال ابجد:

روحیه‌ دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و با عزمی راسخ زندگی را ادامه دهید. مدتی است پولی به کسی قرض داده‌اید، امروز این قرض ادا می‌شود و به لحاظ مالی شرایط بهتری را تجربه می‌کنید. برای کسب آرامش بیشتر قسمتی از وقت امروز را به کارهای خیر و انسان‌دوستانه اختصاص دهید. احتمال زیادی وجود دارد که در عشق ناکام بمانید و دلدارتان امروز دست رد به سینه شما بزند. به صلاح شماست که عشق‌ و‌ عاشقی را به روزهای آینده موکول کنید و بیش‌از‌حد سربه‌سر محبوب تان نگذارید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواس‌تان به گذر زمان نباشد سریع‌‌تر از چیزی که انتظار دارید روز سپری خواهد شد. درنتیجه امروز بیشتر از همیشه قدر لحظه‌های زندگی‌تان را بدانید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست. به خاطر داشته‌ باشید که جلوی ضرر را هر زمان که بگیرید سود است و با این رویکرد از امروز به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده با دستاوردهای بیشتری روبرو شوید.

فال ابجد امروز / 25 اسفند + فیلم

حروف ابجد: ب ب ب

تعبیر فال ابجد:

انسان کینه‌جویی هستید و از زمین و زمان شکایت دارید. این روحیه غیر از اینکه شما را به فرد منفوری تبدیل کند، سودی برایتان ندارد. به صلاح شماست که کینه‌توزی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که انسان ها جایزالخطا هستند. امروز از روزهای دیگر حواس تان بیشتر به کارهای پیش‌پاافتاده بند خواهد شد. تا جایی که می‌توانید تمرکز خود را حفظ کنید و روز را بدون اشتباه بزرگی به پایان برسانید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و احتمال دارد ناخواسته کاری ناشایست را انجام دهید و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کنید. امید واهی را کنار بگذارید و به دنبال اتفاق‌های غیرواقع‌بینانه نباشید. در عوض زندگی را با رویکردی جدی و حساب‌شده در پیش بگیرید و اجازه ندهید فاصله‌ای میان شما و رویاهایتان ایجاد شود. احتمال دارد که میان شما و یکی از دوستان قدیمی‌تان مشاجره‌ای ایجاد شود. اجازه ندهید این مشاجره میان شما و این دوست فاصله بیندازد و در اولین فرصت دلخوری برای این فرد ایجاد شده را از بین ببرید. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چراکه دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد. از همسر یا عشق‌زندگی‌تان درخواست کنید که رفتار خودخواهانه را کنار بگذارد و بیشتر به شما توجه کند. امروز روحیه‌ای دمدمی‌مزاج پیدا خواهید کرد و احتمال زیادی وجود دارد که نظرهای خود را دائم تغییر دهید.


حجم ویدیو: 6.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته