رسالت آموزش و پرورش تربیت نسل مهدوی است


رسالت آموزش و پرورش تربیت نسل مهدوی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسالت آموزش و پرورش تربیت نسل مهدوی و انقلابی بر مبنای سند تحول بنیادین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حسنعلی عزت خواه امروز (۱۶ اسفند ماه) در آئین گرامی داشت نیمه شعبان و ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) که با حضور یکی از مبلغین بنیاد مهدویت کشور و معاون اجرایی بنیاد مهدویت استان در اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: مدرسه مهدوی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقش محوری و مهمی را در زمینه سازی برای ظهور ایفا می کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشن نیمه شعبان در همه مدارس را فرصتی برای تبیین فرهنگ مهدویت و فلسفه انتظار دانست و گفت: بهترین مکان برای شناخت امام و ائمه هدی، آموزش و پرورش است که باید بستر را برای شناخت بیشتر آموزه های و مفاهیم دینی فراهم نماییم.

حجت السلام والمسلمین محمد مهدی حائری پور نیز در این آئین گفت: وظیفه منتظران مهیا کردن شرایط ظهور امام زمان است (عج) است و باید در همه ایام سال برای ترویج فرهنگ مهدویت بکوشیم.

مبلغ بنیاد مهدویت کشور آموزش و پرورش را قلب تپنده جامعه دانست و گفت: رسالت آموزش و پرورش در تربیت مهدوی دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی بسیار سنگین است که باید این مهم در دستور کار همه متولیان آموزش و پرورش قرار گیرد.

وی تحریم دشمنان برای توقف حرکت علمی کشور را یادآور شد و گفت: تحریم ابزار جدیدی نیست که این روزها دشمن به کار گرفته بلکه در دوران ائمه نیز شاهد آن بوده ایم .

حجت‌الاسلام حائری پور با اشاره به جمله مقام معظم رهبری که می فرمایند «از ظرفیت ایمان مردم برای تولید عمل صالح استفاده کنید»، گفت: همه در نظام اسلامی سرباز امام زمان (عج) باشیم و با اخلاص وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

گفتنی است در این آئین که با مولود خوانی و اشعاری در وصف حضرت ولی عصر (عج) همراه بود، به برکت اعیاد شعبانیه از همکارانی که نامشان به نام مبارک مهدی، حسین و عباس بود با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا