برگزاری مراسم شادی پیمایی خانوادگی در شهر یاسوج با سخنرانی آیت الله ملک حسینی


برگزاری مراسم شادی پیمایی خانوادگی در شهر یاسوج با سخنرانی آیت الله ملک حسینی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت نیمه شعبان، فرخنده میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود ارواحنا فداه بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت نیمه شعبان فرخنده میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود ارواحنا فداه به شرح ذیل است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»

«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّهً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ»

نیمه شعبان، روز شکفتن آخرین غنچه زیبای بوستان نبوی و از فرخنده ترین روزهای خلقت است. روزی است که قائم آل محمد(ص)، سرو رعنای آفرینش و یوسف بی بدیل فاطمی قدم بر صفحه هستی گذاشت. سلام‌ بر مهدی موعود (عج)، سلام بر خورشید جان ها و امید انسان ها، که با آمدنش امید به برپایی عدل و داد در دل و جان شیفتگان شیدای حضورش، حیاتی دوباره می یابد. سلام بر یگانه منجی عالم بشریت که وجود مطهرش پایانی است بر رفع ظلم ظالمان و ستم ستمگران و به برکت حضورش زمین و زمان تطهیر و مقوله عدل و داد در معنای تام محقق می گردد. سلام بر یادگار پیامبران، جوهر دین و فروزش یقین که امید ظهورش غبار غم ها و نا امیدی ها را از دل شیفتگانش می زداید. همان که دیده‌ مشتاقان‌ در انتظار مقدمش‌ به‌ راه‌ دوخته‌ و جان‌ عشاق دلباخته‌، در آتش‌ هجرانش بی قرار است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سالروز میلاد باسعادت گل نرجس، انسان کامل، آخرین ذخیره امامت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حضرت حجت بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفداء، ضمن عرض تبریک این روز بزرگ به مردم ولایتمدار استان، به اطلاع عموم می رساند مراسم بزرگداشت نیمه شعبان روز چهارشنبه 17 / 12 / 1401 در سراسر نقاط استان برگزار می گردد، لذا از آحاد مردم مومن استان برای شرکت در جشن های باشکوه میلاد موفورالسرور منجی عالم بشریت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) دعوت به عمل می آید.

جشن بزرگ نیمه شعبان و مراسم شادی پیمایی خانوادگی در شهر یاسوج راس ساعت 30 / 9 صبح روز چهارشنبه از امامزاده عبدالله(ع) به سمت خیابان جمهوری اسلامی و خیابان مصلی با برنامه های متنوع و مدیحه سرایی و مولودی خوانی و سخنرانی حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می گردد.

همچنین با امید به تحقق وعده صادق الهی در فرج آخرین حجت الهی، بانگ " لبیک یا مهدی" و قرائت دعای فرج در شب نیمه شعبان از ساعت 20:55 همزمان در مسجد مقدس جمکران و ماذنه های مساجد سراسر کشور، پشت بام منازل، تکایا و حسینیه ها و میادین و معابر طنین انداز خواهد شد و با تضرع و استغاثه به درگاه خداوند سبحان، تعجیل در فرج امام زمان ارواحنا فداه و رفع بلایا و گرفتاری ها را طلب می کنیم.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...