درگیری منجر به قتل در جنوب تهران/ بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای


درگیری منجر به قتل در جنوب تهران/ بازداشت موبایل قاپ حرفه‌ای

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در حسن آباد خبر داد.

سرهنگ حسینعلی ابن‌علی در این‌باره گفت: به دنبال دریافت خبری از سوی مرکز فویت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت یک بامداد چهارشنبه مبنی انتقال جوانی به بیمارستان شهدای هفتم تیر با جراحت شدید بر اثر اصابت چاقو، رئیس و تیم عملیات کلانتری ۱۷۶ حسن آباد با توجه به حساسیت موضوع در محل درگیری حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد تعدادی جوان به دلیل اختلافات قبلی بایکدیگر درگیر شده‌اند که این درگیری موجب به جراحت شدید یک مرد جوان شده بود.

ابن علی با بیان اینکه مرد جوان با وجود تلاش‌های کادر درمان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، گفت: ماموران با بررسی‌های میدانی، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی، هویت و محل اختفاء دو عامل اصلی را شناسایی کرده و در عرض کمتر از چهار ساعت این افراد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرده و برای انجام تحقیقات بیشتر با حکم قضایی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند.

ابن علی همچنین از از دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل قاپ با ۱۰ فقره سرقت در شهرستان ری نیز خبر داد و گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه با روش قاپ‌زنی در محدوده شهرستان ری، موضوع به صورت ویژه در دستورکار تیم عملیات پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی مشخصات متهم و ساعات حضور وی را شناسایی کردند افزود: روز گذشته ماموران درحال گشت‌زنی‌های نامحسوس در نقاط و ساعات حضور متهم بودند که موتورسیکلت با همان مشخصات را در حال زاغ زنی شهروندان مشاهده و سریعا وارد عمل شده و در یک تعقیب و گریز ضربتی متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری ادامه داد: این فرد در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و سرقت تلفن همراه به روش موبایل قاپی در شهرری و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شد که تا کنون هشت مالباخته شناسایی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است