عکس/ چهره بدون آرایش سارا و نیکا همه را شوکه کرد


سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت تصویری از چهره جدیدشان در صفحه اینستاگرام خود نشر دادند و کاربران را شوکه کردند. وقت صبح- سارا و نیکا فرقانی که در طول ماه های اخیر فعالیت ان را به شدت کاهش داده اند، حالا تصاوی و ویدئوهایی منتشر...

سارا و نیکا فرقانی بازیگران سریال پایتخت تصویری از چهره جدیدشان در صفحه اینستاگرام خود نشر دادند و کاربران را شوکه کردند.

وقت صبح- سارا و نیکا فرقانی که در طول ماه های اخیر فعالیت ان را به شدت کاهش داده اند، حالا تصاوی و ویدئوهایی منتشر کرده اند که نشان می دهد آن ها مشغول فراگرفتن هنر نقاشی و موسیقی هستند.

علاوه بر این آن ها به عکاسی علاقه دارند و تصاویری که خودشان به ثبت رسانده اند را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

در حال حاضر هم به نظر می رسد که آن ها به خاطر حواشی سال های اخیرشان امکان بازی در سینما و تلویزیون ایران را ندارند و بیشتر تمرکزشان را روی تحصیل و صفحه مجازی شان گذاشته اند.

اکنون هم نیکا فرقانی از چهره بدون آرایش خود منتشر کرد و دنبال کنندگان اش را غافلگیر کرده است.

عکس/ چهره بدون آرایش سارا و نیکا همه را شوکه کرد

بخوانید: عکس/ سارا و نیکا هنر دیگرشان را در سوئد رو کردند!

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل در ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران، ایران متولد شدند. نیکا ۱ دقیقه از سارا بزرگتر است.

نسرین جلیلی مادر سارا و نیکا کارمند است و پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و به مدت ۱۵ سال در لیگ جوانان در تیم‌های عقاب و راه آهن بازی کرد، اما به خاطر حادثه‌ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست این ورزش را ادامه دهد.

پس از پایان فصل دو سریال پایتخت سارا و نیکا به همراه پدر و مادرشان به سوئد مهاجرت کردند تا در این کشور ادامه تحصیل دهند.

برچسب ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...