فال روزانه شخصی / 28 اسفند ماه + فیلم


فال روزانه شخصی / 28 اسفند ماه + فیلم

رکنا : فال روزانه خود را در بخش فال و طالع بینی در قسمت رک پلاس از سایت رکنا مطالعه کنید.

به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

فال روزانه فروردین

اتفاقات جدیدی را تجربه می‌کنید، از ریسک کردن نترسید و نگذارید ترس مانع پیشرفت شما شود.

فال روزانه اردیبهشت

هر چیزی ارزش فکر کردن ندارد، پس حواس تان باشد که به چیزی فکر می‌کنید؛ چراکه فکر کردن به مسائل بی ارزش به مرور زمان می‌تواند برایتان دردسرساز شود.

فال روزانه خرداد

آنچه را از دست داده اید دوباره به دست خواهید آورد و در جستجوی هرچه هستید آن را خواهید یافت و از نگرانی و پریشانی نجات می‌یابید.

فال روزانه تیر

هرگز غم روزگار ناپایدار را نخورید تا از دلهره و اضطراب خلاص شوید. بهتر است افسوس چیزی را که از دست داده‌اید نخورید تا شادمان شوید.

فال روزانه مرداد

زندگی را اینقدر برای خود سخت نگیرید. سعی کنید از تک‌تک لحظه‌هایتان استفاده کنید؛ چراکه خیلی از آنها تکرارنشدنی هستند.

فال روزانه شهریور

در زندگی همواره به هرکه می توانید محبت کنید آن هم بدون منت و چشمداشت، روزی که فکرش را هم نمی‌کنید محبت هایتان به کمک تان می‌آیند.

فال روزانه مهر

افکار منفی را کنار بگذارید و سعی کنید به چیزهای مثبت فکر کنید تا با آنها روبه‌رو شوید. روزهای خوبی را پیش رو دارید.

فال روزانه آبان

فرصتی برایتان پیش خواهد آمد که می‌توانید با استفاده از آن تمام اشتباهات و تجربیات گذشته‌تان را جبران کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.

فال روزانه آذر

روزهای خوب و خوشی را در راه دارید که باید از آن استفاده لازم را ببرید، چراکه بهترین فرصتی است که می‌توانید حرف‌های دل تان را بزنید.

فال روزانه دی

فعالیت کردن شما نسبت به قبل کم شده است. مثل قبل فعال باشید و نگذارید که تنبلی بر شما غلبه کند. شما بسیار پرانرژی و باهوش هستید.

فال روزانه بهمن

مهربان و بامحبت هستید. شخصی در حق شما بدی کرده است، او از کارش پشیمان است و شما بهتر است او را ببخشید و کینه‌ای به دل نداشته باشید.

فال روزانه اسفند

مشکلات زندگی سبب شده است که دیگر انگیزه و هدفی برای زندگی کردن نداشته باشید. مطمئن باشید که با صبر همه چیز درست شده و حتی از قبل هم خیلی بهتر خواهد شد.


حجم ویدیو: 13.87M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر