ویژه‌برنامه‌های شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران


ویژه‌برنامه‌های شب نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران

مسجد مقدس جمکران با برنامه‌های متنوع شب نیمه‌شعبان را گرامی داشته و میزبان آیین احیای این شب می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت: همزمان با نیمه شعبان برنامه جشن های مسجد مقدس جمکران از بعد از ظهر امروز (سه شنبه، ۱۶ اسفند) آغاز شده و این برنامه ها تا بامداد چهارشنبه ادامه دارد.

بر اساس این گزارش مراسم جشن های نیمه شعبان از ساعت ۱۶ آغاز شده و پس از قرائت قرآن و همخوانی گروه خدام المهدی، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم به ایراد سخن می پردازد و قرعه کشی طرح قرآنی من قرآن را دوست دارم برگزار می شود.

در ادامه این برنامه ها پس از قرائت زیارت آل یاسین، نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران اقامه شده و پس از قرائت قرآن توسط استاد کریم منصوری، حجت الاسلام والمسلمین عالی به ایراد سخن می پردازد.

تجلیل از حاج غلامرضا سازگار و ولی الله کلامی، توسل و مدح خوانی توسط سیدرضا نریمانی، اجرای سرود توسط گروه سرود شهید فرجی تهران، تجلیل از مهدی یاوران و شعر خوانی توسط مجید تال، مدح خوانی حاج عباس حیدرزاده و اجرای مراسم نورافشانی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در شب نیمه شعبان است.

همچنین، قرائت دعای کمیل از ساعت ۳۰ دقیقه بامداد شروع شده و پس از اجرای سرود، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان از ساعت ۲ بامداد به سخنرانی می پردازد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها