آموزش کاسه گلوسینگ


آموزش کاسه گلوسینگ

تکنیک گلوسینگ برای رسیدن به یک حالت ملایم از رنگ مو انجام می‌شود که ضمن بهبود ظاهر و احساس درخشندگی مو، باعث از بین بردن تناژ زردی در رنگ مو می‌شود. گلوسینگ مو تکنیکی حرفه‌ای در زمینه خدمات رنگ مو است که در سالن‌های زیبایی در جهان...

تکنیک گلوسینگ برای رسیدن به یک حالت ملایم از رنگ مو انجام می‌شود که ضمن بهبود ظاهر و احساس درخشندگی مو، باعث از بین بردن تناژ زردی در رنگ مو می‌شود. گلوسینگ مو تکنیکی حرفه‌ای در زمینه خدمات رنگ مو است که در سالن‌های زیبایی در جهان انجام می‌شود. در ادامه به معرفی تکنیک گلوسینگ و آموزش انجام آن می‌پردازیم.

گلوسینگ مو چیست؟

گلوسینگ مو یک تکنیک حرفه‌ای برای براق شدن موها به صورت نیمه دائمی می‌باشد. طبق مطالب ذکر شده در وب‌سایت Aveda، گلوسینگ مو یا براق شدن مو، با استفاده از موادی مخصوصی انجام می‌شود که این مواد روی موها می‌تواند ظاهری صاف‌تر، براق‌تر به موهای خشک و شکننده بدهد و همچنین با آب‌رسانی و محکم کردن کوتیکول‌ها مو به درخشش موهای کدر کمک کند. در سالن‌های زیبایی، تکنیک گلوسینگ مو به همان روش رنگ موی سنتی انجام می‌شود و حتی می‌توان آن را در کاسه شامپو مشابه ماسک مو استفاده کرد.

برخی از دلایل استفاده از گلوسینگ مو

گلوسینگ‌های مو شکلی از رنگ موی نیمه دائمی هستند که توسط استایلیست‌ها برای تقویت، اصلاح رنگ و طراوت رنگ مو و در عین حال افزایش درخشش طبیعی موهای شما استفاده می‌شود. با استفاده از گلوسینگ مو رنگ مو ملایم تر، براق‌تر و درخشندگی بیشتر را به موها ارائه می‌دهد و در عین حال ظاهر و احساس مو را بهبود می‌بخشد. در واقع گلوسینگ مو را می‌توان به عنوان آخرین مرحله برای هر فرآیند رنگ مو دائمی، خدمات اصلاح رنگ یا رنگ جداگانه روی موهای طبیعی برای تقویت شادابی و درخشندگی استفاده کرد.

بنابر اطلاعات ذکر شده در سایت Redken، گلوسینگ مو فقط برای رنگ کردن مو نیست. در واقع دو نوع گلوسینگ رنگی و شفاف وجود دارد. در حالی که از گلوسینگ‌های رنگی، رنگدانه رنگی را که از رنگ مو انتظار دارید را ارائه می‌دهند، گلوسینگ شفاف نوعی روش احیا کننده است که باعث احیاء موها می‌شود. یک گلوسینگ شفاف، رنگ موی طبیعی شما را بهبود می‌بخشد و تار موهای شما را حالت می‌دهد و موهای شما را شاداب، درخشان و سالم تر از قبل می‌کند. سایر دلایل استفاده از گلوسینگ مو به شرح زیر است:

محافظت از موها در برابر رنگ پریدگی

متأسفانه، رنگ مو فقط قبل از اینکه شروع به محو شدن کند، روی تارهای شما ماندگاری زیادی دارد. استفاده از براق کننده مو بهترین راه برای تازه کردن سریع رنگ موی کدر بین خدمات رنگ‌آمیزی است. هنگامی که بر روی مو اعمال می شود، براق کننده، رنگ آمیزی و اصلاح هر گونه نقص رنگ مو که از آخرین بازدید شما رخ داده است را اصلاح می کند. با انتهای پژمرده، موهای بلوند کدر و تارهای رنگ شده خداحافظی کنید

افزودن رنگ متفاوتی به موها

با یک گلوسینگ مو، آرایشگران می‌توانند رنگ های مشکل دار موهای مشتری خود را بدون توجه به رنگ موهایشان اصلاح کنند و به آنها نتایج طبیعی تری ارائه دهند. بنابراین برای اصلاح رنگ مو، حذف زردی مو و برای افزودن رنگ‌هایی مانند مانند طلایی، خاکستری، رزگلد و خاکستری به موهای می‌توانید از تکنیک گلوسینگ استفاده کنید. به عنوان مثال، گاهی اوقات وقتی موها دکلره می‌شوند، به دلیل ته رنگ طبیعی مو، ممکن است بسیار زرد به نظر برسند. با انجام گلوسینگ مو، آرایشگر می‌تواند زردی را کاهش داده و رنگ جدیدی به آن اضافه کند. بنابراین، موها همچنان بلوند خواهند بود، اما گلوسینگ به آرایشگر شما این امکان را می‌دهد که رنگ را طلایی‌تر، بلوند مایل به خاکستری یا هر تنوع دیگری که انتخاب می‌کند، درآورد.

آموزش کاسه گلوسینگ

برای موهای کم رنگ و کدر که نیاز به درخشندگی بیشتری دارد

گلوسینگ مو به شادابی و درخشندگی موهای شما کمک می کنند. فرقی ندارد چه رنگ مویی را انتخاب کنید، در هر صورت یک تکنیک گلوسینگ باعث افزایش درخشش طبیعی موهای شما می‌شود. یکی از مزایای اصلی گلوسینگ این است که با بستن کوتیکول مو و ایجاد سطحی صاف برای بازتاب نور کار می کند. اساساً روی تار موهای شما تمرکز می کند و شادابی کلی موهای شما را افزایش می دهد.

با آموزش‌های هستی آکادمی می‌توانید تکنیک‌های حرفه‌ای گلوسینگ مو و آموزش رنگ مو را با بهترین کیفیت آموزشی دریافت کنید.

مراحل گلوسینگ مو

پیش از آشنایی با مراحل تکنیک گلوسینگ مو، لازم است بدانید که فرایند گلوسینگ به صورت سرد و گرم انجام می‌شود و فرمول ساخت گلوسینگ سرد و گرم با یکدیگر متفاوت است. در واقع منظور از گلوسینگ گرم و سرد، تناژ رنگ‌های مورد استفاده در فرایند گلوسینگ است. در گلوسینگ گرم از رنگ‎‌هایی با تناژ گرم استفاده می‌شود و همچنین گلوسینگ سرد برای تناژ رنگی سرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. آموزش مراحل گلوسینگ را می‌توانید از طریق این لینک در یوتیوب مشاهده کنید.

آموزش مرحله به مرحله گلوسینگ

گلوسینگ مو زمان بسیار کمتری نسبت به فرایند رنگ مو و دکلره نیاز دارد، اما همچنان نیاز به بیشترین دقت برای انجام صحیح این مراحل دارد. به همین دلیل است که ما همیشه توصیه می‌کنیم این کار را به صورت حرفه ای انجام دهید تا به بهترین نتایج برسید. طبق اطلاعات موجود در سایت‌های معتبر از جمله سایت rush، مراحل اصلی گلوسینگ عبارتند از:

  1. در مورد تکنیک گلوسینگ از مشتری سوال بپرسید.

همانطور که گفتیم، گلوسینگ مو با هدف اصلاح رنگ مو و همچنین براق شدن موها انجام می‌شد. بنابراین پیش از شروع فرایند گلوسینگ لازم است درخواست مشتری را بررسی کنید و متناسب با نیاز موها و درخواست مشتری بهترین تکنیک گلوسینگ را انتخاب کنید.

  1. شامپوی مناسب با تناژ رنگ درخواستی مشتری را روی موهای دکلره شده بریزید.

بسته به تکنیک مورد نظر مشتری، شامپو یا محلول براق کننده مو را در سینک روی موها ریخته و به خوبی ماساژ دهید. میزان موی شما بر مدت زمان استفاده از شامپو تأثیر می‌گذارد.

  1. کمی صبر کنید، سپس موها را بشویید.

معمولا مدت زمان لازم برای گلوسینگ را ۱۵ دقیقه در نظر می‌گیرند. پس از آن باید موها را با آب ولرم بشویید.

  1. موها را با باد سرد سشوار خشک کنید.

پس از تکمیل فرآیند گلوسینگ، لازم است موها را باد سرد سشوار خشک کنید و از نتیجه کار لذت ببرید!

برای کسب اطلاعت بیشتر در مورد گلوسینگ سرد و گرم و نحوه ترکیب مواد برای رسیدن به شاین دلخواه مو و همچنین احیاء موها به این وب سایت مراجعه کنید.

آموزش کاسه گلوسینگ

جمع بندی

در این مطلب کاربرد ها و مراحل گلوسینگ مو را بررسی کردیم. تکنیک گلوسینگ مو نوعی مهارت تخصصی برای هر آرایشگری محسوب می‌شود که با تسلط به این تکنیک می‌توان رضایت مشتریان را بدست آورد. رنگ مو یک حوزه تخصصی در سالن‌های زیبایی است و حفظ سلامت مو در حین کار جزو مهم‌ترین وظایف آرایشگر است. بنابراین لازم است برای دریافت آموزش اصولی و تسلط به تکنیک‌های گلوسینگ و آموزش تخصصی رنگ مو به آموزشگاه‌های معتبر مراجعه کنید.

امتیاز دهید: post

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس رامسین کبریتی، بازیگر سریال ستایش ! / از تغییر جنسیت تا چهره مردانه !