تقاضا برای بازیگران اسکاری بالا رفت/ کیت بلانشت با کمترین پیشنهاد


تقاضا برای بازیگران اسکاری بالا رفت/ کیت بلانشت با کمترین پیشنهاد

پس از برنده یا نامزد شدن برای اسکار، میزان تقاضا برای بازیگران تا سطوح غیرقابل باوری افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از د رپ، تقاضا و توجه به برندان فریزر پس از دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد ۲۰۲۳ افزایش یافته و میشل یئو و که‌هوان کوان نیز پس از کسب اسکار با اقبال بی‌نظیری روبه‌رو شده‌اند.

بر اساس داده‌ها، برندان فریزر پس از کسب اسکار حدود ۱۵۰ بار بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است و میشل یئو نیز با جهش بزرگی روبه روشده است.

این فقط برندگان نیستند بلکه نامزدهای اسکار هم همین اقبال را می‌بینند نمونه‌اش آلیسیا ویکاندر که پس از برنده شدن جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل در سال ۲۰۱۵ برای بازی در «مهاجم مقبره» انتخاب شد و بری لارسون که پس از کسب اسکار بهترین بازیگر زن سال ۲۰۱۶ در نقش اول «کاپیتان مارول» بازی کرد.

آنا د آرماس هم پرتقاضاترین نامزد اسکار امسال است. آستین باتلر بازیگر نقش «الویس» نیز با چنین اقبالی روبه‌رو شده است. کالین فارل بازیگر سرشناس نیز که برای «اشباح اینیشرین» نامزد بهترین بازیگر مرد بود با وجود این که باز هم دستش به اسکار نرسید اما جزو چهره‌های پرمتقاضی شده است و از کیت بلانشت و میشل ویلیامز پیشی گرفته و پنجمین چهره پرتقاضا برای رفتن جلوی دوربین شده است.

در این میان چهره‌هایی که کمتر شناخته شده بودند رشد تقاضای بیشتری را تجربه کردند. آندریا رایزوبرو که برای «به لزلی» نامزدی اسکار را کسب کرد پس از نامزد شدن در فهرست اسکار با افزایش ۴۳۲ درصدی روبه‌رو شده و تقاضا برای پل مسکال ۲۴۴ درصد و بیل نای ۱۵۸ درصد بیشتر شده است.

کی هوی کوان برنده بازیگر نقش مکمل مرد با رشد ۴۱۶ درصدی روبه روشده که به معنی نقطه عطفی در کارنامه اوست و پس از تقریبا ۲۰ سال فاصله گرفتن از دوربین، بازیگر «همه چیز همه جا یکباره» حالا بازگشتی بزرگ به هالیوود را تجربه می‌کند.

بیشنر نامزدهای نقش مکمل پس از اسکار افزایش توجه ۱۵۰ درصدی را تجربه می‌کنند. کری کاندون، برایان تیری هنری، استفانی هسو و جاد هیرش تا همین حال بیش از ۳ برابر قبل متقاضی دارند.

در این میان کمترین افزایش توجه به میزان ۵۷ درصد برای کیت بلانشت به دست آمده است.

این آمار برمبنای جستجوی کاربران، داده‌های سرویس‌های استریمینگ، دانلودها و توجه رسانه‌های اجتماعی به دست آمده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها