تأمین داروهای مورد نیاز بیمارستان‌ها در تعطیلات نوروزی


تأمین داروهای مورد نیاز بیمارستان‌ها در تعطیلات نوروزی

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان وزات بهداشت، از آمادگی حداکثری مراکز درمانی در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن واعظی، با اشاره به شروع طرح سلامت نوروزی، افزود: تمامی واحدهای ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی اعم از اورژانس‌های پیش بیمارستانی، درمانگاه‌ها، پاراکلینیک ها و بیمارستان‌ها با رویکرد ارائه خدمات به موقع، با کیفیت و ایمن و افزایش رضایتمندی شهروندان و مسافران در سال جدید، آمادگی کامل دارند.

وی ادامه داد: بر همین اساس برنامه ریزی های لازم قبل از آغاز تعطیلات نوروزی در استان‌ها جهت اطمینان از آمادگی و فعال بودن مراکز، حضور نیروهای تخصصی و کادر درمانی، ارائه خدمات تشخیصی آزمایشگاهی، تصویربرداری، دندانپزشکی و اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه، انجام شده است.

واعظی ادامه داد: همچنین در تعطیلات پایان سال و نوروز همه مراکز اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی، اتاق‌های عمل، بخش‌های مراقبت ویژه، بخش‌های دیالیز و دیگر بخش‌ها به صورت شبانه روزی فعال است و به مسافران نوروزی خدمات رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه مراکز درمانی با تمام توان در خدمت مردم هستند، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر کمبودی در زمینه ملزومات پزشکی و داروهای اساسی و مورد نیاز بیمارستان‌ها وجود ندارد.

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی، افزود: تیم‌های واکنش سریع و ارزیاب نیز آمادگی کامل داشته و در صورت بروز مشکل، سریعاً وارد عمل خواهند شد.

واعظی خاطرنشان کرد: هماهنگی بین استانی در مورد اعزام و انتقال بیماران نیز از طریق ستاد معاونت درمان، حوزه ۱۱۵، EOC انجام و با پیگیری صورت خواهد گرفت.

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی همچنین با اشاره به استمرار نظارت بر مراکز درمانی در طول ایام تعطیل، گفت: نظارت از طریق کارشناسان ستادی حوزه درمان بر تمامی مراکز درمانی صورت خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟