با قلعه‌نویی به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم/ بیرانوند: من پیشکسوت تیم ملی نیستم!


با قلعه‌نویی به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم/ بیرانوند: من پیشکسوت تیم ملی نیستم!

دروازه‌بان تیم ملی می‌گوید بازیکنان همه پشت یکدیگر هستند تا در آسیا بهترین نتیجه را کسب کنند.

به گزارش “ورزش سه” علیرضا بیرانوند در حاشیه شروع اولین اردوی تیم ملی با سرمربی جدید گفت: بعد از جام‌ جهانی این اولین اردوی تیم ملی است و امیدوارم اردوی خیلی خوبی باشد و دو بازی خوب نیز برگزار کنیم. امیدوارم با کادر فنی جدید اتفاقات خوبی برای تیم ملی بیفتد.

وی در خصوص نگاه ویژه قلعه‌نویی به لیگ فوتبال ایران گفت: از بهترین تصمیماتی که گرفته شد، یکی همین بود. شاید چند بازیکن دیگر بودند که آن‌ها نیز با بازی خوب برای اردوهای بعد دعوت خواهند شد. بازیکنانی که دعوت شدند لیاقت‌شان بوده و ان‌شالله در اردوهای بعد هم باشند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که به عنوان یکی از پیشکسوتان تیم ملی فکر می‌کند دیگر دودستگی‌های گذشته با حضور مربی ایرانی از بین خواهد رفت، گفت: پیشکسوت نیستم و یکی از جوانان هستم. بچه‌های ما خیلی خوب هستند و تا به حال نشان دادیم که همدل بودیم. مطمئن هستم همه پشت هم هستیم و به قلعه‌نویی کمک می‌کنیم. کسی در حال حاضر سرمربی تیم ملی است که بعد از بازی‌های تیم ملی در خارج از کشور، همه با هم به کشور بازمی‌گردیم. این نشان می‌دهد که همه باید پشت هم باشیم و مطمئن هستم در جام ملت‌ها اتفاقات خوبی می‌افتد.

با قلعه‌نویی به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم/ بیرانوند: من پیشکسوت تیم ملی نیستم!

بیرانوند در خصوص شانس قهرمانی تیم ملی با مربی ایرانی در جام‌ ملت‌ها گفت: بعد از چندین سال حضور مربیان خارجی که نتایج خوب و بد داشتند، به یک مربی ایرانی اعتماد شده و باید این را به فال نیک بگیریم. به نظر من حضور مربی ایرانی جواب می‌دهد و ان‌شالله در این مسابقات اتفاقات خوبی بیفتد و مقام خوبی کسب کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چطور اینترنت هدیه دولت را فعال کنیم؟ + مراحل