در ایام تعطیلات نوروز با درمان در منزل خیالتان آسوده باشد


در ایام تعطیلات نوروز با درمان در منزل خیالتان آسوده باشد

مرکز درمان در منزل «دَم» جهاددانشگاهی در ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان آماده خدمات رسانی به شهروندان تهرانی است.

به گزارش بهداشت نیوز، مسعود آسیما مدیر مرکز درمان در منزل «دَم» جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در این رابطه گفت: بر اساس تمهیدات صورت گرفته در راستای فراهم آوردن آرامش خاطر و تسهیل در ارایه خدمات درمانی برای بیماران، مرکز درمان در منزل دم در تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت شبانه روزی در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به متقاضیان خدمات درمانی در منزل است.

وی با اشاره به تعطیلی مطب ها، کلینیک های درمانی و کاهش فعالیت بیمارستان ها در ایام نوروز، افزود: در این ایام شهروندان عزیز تهرانی که نیاز به دریافت خدمات درمانی دارند با مشکلات فراوان و سردرگمی در نحوه دریافت خدمات درمانی مواجه می شوند. به علاوه به دنبال افزایش مسافرت های نوروزی، برخی از سالمندان توان همراهی با خانواده را ندارند. از این رو مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل جهاددانشگاهی برای رفاه حال سالمندان و بیماران به ویژه بیماران مزمن و خاص که در این ایام به خدمات درمانی نیاز پیدا می کنند آمادگی خود را اعلام می کند.

مدیر مرکز درمان در منزل دَم در انتها اشاره کرد: این مرکز همچنین آماده خدمات دهی به سازمان های طرف قرارداد مانند: بنیاد شهید، بیمه نیروهای مسلح، صندوق بازنشستگی صنعت نفت، کارکنان بانک مرکزی، کارکنان بانک کشاورزی، شهر سالم، انجمن ام اس و... است.

گفتنی است، مرکز خدمات تخصصی درمان در منزل سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران (دَم) از سال ۱۳۷۸ با مجوز وزارت بهداشت فعالیت خود را آغاز کرد. خدمات این مرکز عبارت است از:

ویزیت پزشک عمومی و متخصص
خدمات توانبخشی از جمله فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، ماساژ درمانی
خدمات پرستاری و تزریقات، انجام تست کرونا و نمونه گیری و آزمایش
اجاره تجهیزات پزشکی
رادیولوژی و سونوگرافی
دندانپزشکی در منزل
بینایی و شنوایی سنجی
مراقبت از بیمار و سالمند
خدمات ICU در منزل
فوتوتراپی
ترمیم زخم و پانسمان
صدور گواهی فوت به صورت شبانه روزی

شهروندان تهرانی در صورت نیاز به دریافت خدمات درمانی مذکور در منزل کافی است با شماره تلفن 64064_021 تماس حاصل کرده یا به آدرس اینترنتی www.dam.clinic مراجعه کنند.

منبع: جهاد دانشگاهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین لباس الناز شاکردوست در اکران جدیدترین فیلم ! / این استایل بعید بود !