ساخت کاهو خوراکی در ژاپن با موم رنگی !


ساخت کاهو خوراکی در ژاپن با موم رنگی !

گوجو هاچیمن، در ژاپن، برای چندین دهه مرکز تولید ماکت های غذایی بوده است. این ویدیو نشان می دهد که چگونه کاهو را با موم می سازند.

یک ویدیو در حال انتشار است که نشان میدهد چین در حال فروش کلم تقلبی به جهان است ولی اصل ماجرا چیست؟این ویدئو در واقع نشان می‌دهد که چینی ها غذای مومی را برای استفاده در نمایشگاه‌های رستوران درست می‌کنند.

ساخت کاهو خوراکی در ژاپن با موم رنگی !

در اینجا کلیپ آن را می توانید ببینید.

این ویدیو یک مرد چینی را نشان می دهد که از موم و آب داغ برای ایجاد کلم با ظاهری بسیار واقعی استفاده می کند. این یک روند مسحور کننده و جادویی است و این ویدیو بیش از 7 میلیون بار دیده شده است. تماشای تبدیل موم به کلم که به اندازه کافی برای خوردن خوب به نظر می رسد، باور نکردنی است.

ساخت کاهو خوراکی در ژاپن با موم رنگی !

غذای تقلبی در رستوران های ژاپنی نمایش داده می شود تا به مردم در انتخاب سفارش کمک کند. به گزارش ژاپن تایمز، صنعت‌گران در دهه 1920 شروع به ساخت مدل‌های غذا برای رستوران‌ها کردند و «این ایده با افزایش محبوبیت غذا خوردن در بیرون از خانه و هجوم مردم روستایی به شهرها به سرعت گسترش یافت».

ویدئوهای مواد غذایی مومی با ادعاهایی در مورد چین و صنعت کلم تقلبی آن به طور مداوم در فیس بوک دست به دست می شود. ژاپن آن را اختراع کرد و چین آن را در سراسر جهان تولید و صادر می کند.این جمله اشتباهی بیش نیست: کلم مصنوعی تنها در 40 ثانیه در چین ساخته می شود. به زودی به یک فروشگاه مواد غذایی در نزدیکی شما می آید.خوشبختانه، بسیاری از مردم به سرعت در نظرات به این نکته اشاره می کنند که غذای مومی فقط برای نمایش است.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر