رونمایی از پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم 313


رونمایی از پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم 313

پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم ۳۱۳ با حضور جمعی از اصحاب رسانه و هنر در مسجد مقدس جمکران رونمایی شد.

خبرگزاری شبستان، گروه غدیر و مهدویت، در آستانه نیمه شعبان پوستر نخستین جشنواره مردمی فیلم ۳۱۳ با حضور معاونین و خادمین مسجد مقدس جمکران و جمعی از اصحاب هنر و رسانه رونمایی شد.

این جشنواره برای نخستین بار به همت مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری، حوزه هنری و انجمن سینمای جوان با محوریت جشن های نیمه شعبان و رویداد بزرگ «روز امید» در سراسر کشور برگزار می شود.

جشنواره مردمی فیلم ۳۱۳ در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می شود که بخش اصلی آن شامل فیلم داستانی، مستند و نماهنگ و بخش جنبی آن با موضوع ارسال تصاویر جشن های مردمی «نیمه شعبان» در سراسر ایران اعلام شده است.

این جشنواره هنری با موضوعاتی همچون امید آفرینی شاخصه جامعه منتظر، شهر انتظار شهروند منتظر، زنان پیشران جامعه مهدوی، رویداد بزرگ نیمه شعبان در قم و سبک زندگی مهدوی فراخوان شده و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا بیست فروردین ۱۴۰۲ مصادف با هفدهم رمضان سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام زمان(عج) به سایت جشنواره به نشانی http://jashnvare.jamkaran.ir/ ارسال کنند.

آیین اختتامیه این جشنواره و اعلام برگزیدگان یکم خرداد ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای دریافت فراخوان و اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت مسجد مقدس جمکران به نشانی www.jamkaran.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت