صدها افسر جدید اسرائیلی تهدید به تمرد از خدمت کردند


صدها افسر جدید اسرائیلی تهدید به تمرد از خدمت کردند

روزنامه صهیونیستی هاارتص از پیوستن ۱۰۰ افسر نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به جریان تمرد علیه سیاست‌های نتانیاهو خبر داد.

این رسانه عبری زبان خبر داد، یکصد افسر از یکی از یگان‌های نیروی هوایی اسرائیل تهدید کردند در صورتی که تغییرات قوانین قضائی توسط کابینه راستگرای نتانیاهو به انجام برسد، آنها از خدمت در ارتش اسرائیل تمرد خواهند کرد.

به نوشته این رسانه در میان افسران امضا کننده این اعلامیه تهدید آمیز دو افسر ارشد و بلند پایه و از فرماندهان سابق نیروی هوایی هم به چشم می‌خورند.

هاارتص بدون نام بردن از این دو افسر بلند پایه افزود: صدها نظامی و افسر اسرائیلی از یگان‌های عملیات ویژه و واحد جنگ الکترونیک وابسته به سرویس اطلاعات نظامی هم اعلام کردند که از یک شنبه (فردا) برای ادای خدمت احتیاط به یگان‌های خود ملحق نخواهند شد.

صدها افسر جدید اسرائیلی تهدید به تمرد از خدمت کردند

آنها ضمن تاکید بر اعتراض خود به سیاست‌های نتانیاهو با دیکتاتور توصیف کردن نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کردند، تعهدی نسبت به دیکتاتور ندارند.

به نوشته این رسانه به غیر از این افراد صدها نظامی دیگر نیز طی هفته‌های گذشته در پیام‌ها و طومارهای مشابهی تمرد خود را از حضور در یگان‌های نظامی، اطلاعاتی و انتظامی رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

گفتنی است بیش از دو ماه است که رژیم صهیونیستی شاهد تظاهرات مستمر و رو به گسترشی است که باعث شده است حتی رئیس رژیم صهیونیستی هم نسبت به فروپاشی این رژیم اعلام خطر کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان