رئیس جمهور قالیباف درگذشت علی‌اکبر بادامچیان را تسلیت گفت


رئیس جمهور قالیباف درگذشت علی‌اکبر بادامچیان را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی درگذشت یار دیرین امام و رهبری، حاج علی‌اکبر بادامچیان را به بیت مکرم ایشان، به ویژه اسدالله بادامچیان و سایر همرزمانش تسلیت گفت.

رئیس جمهور قالیباف درگذشت علی‌اکبر بادامچیان را تسلیت گفت

به گزارش راهبرد معاصر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت یار دیرین امام و رهبری، مرحوم حاج علی اکبر بادامچیان تصریح کرد: این چهره انقلابی و مبارز نهضت اسلامی و عضو فعال حزب موتلفه اسلامی، پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل زندان در دوران ستم شاهی، عمر پر برکت خود را وقف دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و در کنار آن انجام فعالیت‌های اجتماعی خیرخواهانه نمود و خدمات ماندگاری برجا گذاشت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت یار دیرین امام و رهبری، مرحوم حاج علی اکبر بادامچیان، موجب تاثر و اندوه خاطر شد. این چهره انقلابی و مبارز نهضت اسلامی و عضو فعال حزب موتلفه اسلامی، پس از سال‌ها مجاهدت و تحمل زندان در دوران ستم شاهی، عمر پر برکت خود را وقف دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و در کنار آن انجام فعالیت‌های اجتماعی خیرخواهانه نمود و خدمات ماندگاری برجا گذاشت.

اینجانب این ضایعه را به بیت مکرم بادامچیان به ویژه جناب آقای دکتر اسدالله بادامچیان دبیرکل محترم حزب موتلفه اسلامی و سایر همرزمان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت بیکران الهی و همجواری با صالحان و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم. سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران/ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی