جوانان، افتخار آفرینان جمعیت هلال احمر هستند


 جوانان، افتخار آفرینان جمعیت هلال احمر هستند

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در آیین افتتاحیه بیست و سومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه در شهرستان قلعه گنج گفت: اعضای جوانان، همیشه افتخار آفرینان جمعیت هلال احمر هستند.

به گزارش بهداشت نیوز، حسین المدنی گفت: هر زمان هرگونه مسئولیت به دوش جوانان گذاشتیم، پاسخ بسیار خوب و ارزنده دریافت کردیم.

وی ادامه داد: جوانان جمعیت هلال احمر در ماه‌های اخیر نیز در عرصه محیط زیست و مقابله با تغییرات اقلیمی در سطح جهانی افتخار آفریدند.

رئیس سازمان جوانان، با اشاره به کاشت بیش از 100 هزار اصله نهال در کمتر از 20 دقیقه در سراسر کشور عنوان کرد: اجرای پویش 100 در 418 نقطه از کشور توسط جوانان جمعیت هلال احمر یک رکورد جهانی به نام جمهوری اسلامی ایران ثبت کردند.

این مقام مسئول گفت: جوانانی که آسایش خود را در ایام نوروز فدای آرامش مردم می‌کنند و با نگاه معنوی، الهی، خداپسندانه و بی طرفانه به همه خدمت می‌کند، ستودنی هستند.

امدادرسانی از حوادث ملی تا بین المللی

وی با اشاره به وقوع حادثه متروپل در آبادان بیان کرد: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان با تخصص بسیار خوب و شجاعانه در امدادرسانی این حادثه خوش درخشیدند.

وی افزود: در خوی، ترکیه و سوریه نیز شاهد تلاش های بی وقفه و تاثیرگذار نیروهای امدادی در امر به امدادرسانی به آسیب دیدگان متاثر از زلزله بودیم و با تمام توان و بدون وقفه به آسیب دیدگان کمک کردند.:

حسینی‌المدنی ادامه داد: همواره تلاش می‌کنیم در همه شرایط در کنار مردم باشیم که نمونه بارز آن در ایام نوروز، شادی و نشاط را به مسافران ارزانی می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به قدردانی از زحمات اعضای جوانان در طول سال گفت: جوانان هلال احمر در پست های نوروزی مستقر می‌شوند تا مسافران را با مسائل ایمنی و سلامت آشنا سازند و با ایجاد شرایط نشاط و شادابی در پست ها، گردشگران را با روحیه مضاعف و دقت کافی در ادامه سفر بدرقه می‌کنند.

جشنواره رفیق خوشبخت ما، معرفی مکتب حاج قاسم در سطح بین المللی

حسین المدنی در ادامه به پویش چلچراغ به نام سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: بیش از 600 هزار نفر از اعضای جوانان در این پویش شرکت کردند.

وی عنوان کرد: جشنواره "رفیق خوشبخت ما" توسط سازمان جوانان جمعیت هلال احمر با مبنای جشنواره مکتب حاج قاسم سلیمانی در حوزه صلح، امنیت، بشردوستی و رفتارهای خداپسندانه برگزار شد و 54 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد.

رئیس سازمان جوانان با اشاره به اطلاع رسانی این جشنواره در سطح بین المللی افزود: در این جشنواره اقدامات سردار سلیمانی مبنی بر اهداف مقدس جمعیت هلال احمر معرفی شد.

وی ضمنی قدردانی از تلاش اعضای جوانان در ایام نوروز گفت: امیدواریم خدمات ارائه شده در این طرح همانند سوابق گذشته به خوبی به مسافران ارائه شود.

لازم به ذکر است آیین افتتاحیه بیست و سومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی با حضور رییس سازمان جوانان، معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، نماینده مردم 5 شهرستان جنوبی، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !