مایکروسافت در حال آزمایش کیف پول اتریوم در مرورگر خود است


مایکروسافت در حال آزمایش کیف پول اتریوم در مرورگر خود است

مایکروسافت، یک کیف پول ارز دیجیتال مبتنی بر اتریوم را در نسخه آزمایشی مرورگر وب Edge خود معرفی کرده است. این ویژگی جدید که کارشناس نرم‌افزار آلباکور آن را کشف کرد، «کیف پول رمزنگاری» نام دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا توکن‌های اتریوم را در آن ذخیره کنند.

اقتصاد آنلاین - حسین عسکری؛ پروژه های ارزهای دیجیتال و وب 3 در حال نفوذ به محصولات نرم افزاری اصلی هستند.

بر اساس گزارش‌هایی که از آلباکور، محقق نرم‌افزاری به دست آمد، مایکروسافت در حال حاضر در حال توسعه یک کیف پول بومی است که به عنوان بخشی از مرورگر وب Edge خود است.

این ویژگی جدید که «کیف پول رمزنگاری» نام دارد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا تراکنش‌ها و توکن‌های مبتنی بر اتریوم و اتریوم را به روشی غیرقانونی ذخیره کنند.

در اسکرین شات های موجود، مایکروسافت وضعیت پروژه را تأیید می کند و به آزمایش کنندگان در مورد خطرات استفاده از وجوه آنها در این کیف پول هشدار می دهد.

مایکروسافت بیان کرد: در صورت از دست دادن وجوه، مایکروسافت هیچ گونه خسارتی را جبران نخواهد کرد، این یک پروژه محرمانه است و هیچ جزئیاتی نباید به صورت خارجی به اشتراک گذاشته شود.

این تأیید می کند که کیف پول هنوز در مراحل اولیه آزمایش است و هنوز برای استفاده عموم آماده نیست.

جزییات بیشتر

کیف پول کریپتو بومی جدید، در صورت عرضه نهایی، رقیب بومی متامسک، پرکاربردترین افزونه کیف پول Web3 خواهد بود، با این ویژگی که به صورت بومی در مرورگر Edge گنجانده می شود.

Bleeping Computer، پورتالی که فرصت آزمایش کیف پول را داشت، گزارش داد که می‌تواند تأیید کند که کیف پول از حساب‌های مختلف اتریوم پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند به دلخواه بین آن‌ها جابه‌جا شود و می‌توان از آن با برنامه‌های موجود Web3 استفاده کرد.

همچنین، کیف پول دارای یک صرافی داخلی اتریوم است که از ETH، DAI، UNI، USDC و USDT پشتیبانی می‌کند.

نشانه های موجود در نرم‌افزار به گنجاندن کیف پول بیت‌کوین در آینده اشاره می‌کنند، اما این قابلیت هنوز وجود ندارد. مایکروسافت هنوز وجود کیف پول کریپتو را تایید نکرده است. سخنگوی این شرکت اعلام کرد:

در مایکروسافت، ما به طور منظم ویژگی‌های جدید را آزمایش می‌کنیم تا تجربیات جدیدی را برای مشتریان خود کشف کنیم.

ما مشتاقانه منتظر یادگیری و جمع آوری بازخورد از مشتریان هستیم، اما در حال حاضر چیزی برای به اشتراک گذاشتن نداریم.

مایکروسافت در زمینه پشتیبانی از پروژه‌های مرتبط با Web3، مشارکت در ایجاد استانداردهایی برای متاورس و معرفی ویژگی‌های متاورس در برنامه Teams خود بسیار فعال بوده است، اما اخراج‌های اخیرش بر برخی از این پروژه‌ها تأثیر گذاشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»