سقوط آزاد محبوبیت آقای رئیس جمهور!


سقوط آزاد محبوبیت آقای رئیس جمهور!

نظرسنجی مؤسسه ایفوپ از سقوط میزان محبوبیت امانوئل ماکرون به زیر خط نمادین ۳۰ درصد حکایت دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، نتایج نظرسنجی انجام شده توسط موسسه فرانسوی «ایفوپ» نشان می‌دهد که فقط ۲۸ درصد از شرکت‌کنندگان از عملکرد امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه رضایت دارند که این رقم نسبت به ماه آوریل سال گذشته میلادی ۷ امتیاز کاهش داشته است.

پس لرزه های سفر شی به مسکو/ آمریکا موضع گیری کرد

نظرسنجی مؤسسه ایفوپ که از سقوط میزان محبوبیت آقای ماکرون به زیر خط نمادین ۳۰ درصد حکایت دارد پیش از استفاده او از تبصره سوم ماده ۴۹ قانون اساسی این کشور برای تصویب لایحه اصلاح نظام بازنشستگی انجام شده است.

تبصره سوم ماده ۴۹ قانون اساسی فرانسه به دولت این کشور اجازه می‌دهد تا به صورت محدود و در برخی موارد، بدون رای‌گیری در مجلس ملی لایحه مورد نظر خود را به تصویب برساند.

به گزارش یورونیوز، بسیاری از شهروندان فرانسوی و نمایندگان مخالف دولت این کشور با لایحه اصلاح نظام بازنشستگی که توسط دولت فرانسه تهیه شده است مخالف هستند.

بر اساس نتایج نظرسنجی مؤسسه ایفوپ، میزان محبوبیت آقای ماکرون به پایین‌ترین میزان از زمان پایان بحران جلیقه‌زردها در سال ۲۰۱۹ رسیده است.

همچنین نتایج نظرسنجی مؤسسه ایفوپ نشان می‌دهد که میزان محبوبیت آقای ماکرون از الیزابت بورن، نخست وزیر این کشور (۲۹ درصد) کمتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان