شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز


شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمپ شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی منجر به دستگیری ۹۷ نفر و پلمپ ۱۲ شرکت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبداله چولکی در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح شناسایی و پلمپ شرکت‌های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی، مرحله هشتم این طرح با استفاده از امکانات و حداکثر توان پرسنلی و ظرفیت پلیس‌های تخصصی اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های عملیاتی پلیس آگاهی مبارزه با شرکت‌های بازاریابی و هرمی می‌باشد، افزود: این طرح به مدت ۶ روز از ۶ تا ۱۱ اسفند ماه سال جاری به طور همزمان در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا افزود: در این خصوص ۹۷ نفر دستگیر و تعداد ۸ شرکت بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و ۴ مکان دسیسه‌های هرمی پلمپ و تحویل مراجع قضائی داده شدند.

وی تصریح کرد: بیشترین آمار دستگیری به ترتیب مربوط به استان‌های خراسان رضوی، غرب استان تهران، گلستان، گیلان، کرمان و کردستان می‌باشد.

سرهنگ چولکی ضمن هشدار به شهروندان با بیان اینکه فعالیت شرکت‌های هرمی طبق قانون ممنوع است، تصریح کرد: وعده پرداخت سودهای کلان بابت معرفی زیر مجموعه از جمله شگردهای این قبیل شرکت‌ها می‌باشد که افراد جویای کار در این خصوص مراقب باشند.

وی به خانواده‌ها خاطرنشان کرد: هرگونه استخدام در سازمان‌های دولتی از طریق رسانه‌های جمعی، تماس یک دوست قدیمی در مورد استخدام، دعوت فرزند شما به تهران به نیت فعالیت فرد در شرکت با سود چند برابری از جمله شیوه‌های جذب عضوگیری این افراد در شرکت‌های هرمی و بازاریابی می‌باشد که باید مانع پاسخ مثبت به آنها باشند.

این مقام انتظامی در پایان از هموطنان خواست که از پرداختن به فعالیت‌هایی که دریافت سود آن مشروط به اضافه کردن عضو جدید می‌باشد، جدا خودداری کنند و موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا