رشد 23 درصدی عملیات‌های هلال احمر


رشد 23 درصدی عملیات‌های هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: نسبت به شرایط عادی زمان رسیدن همکاران ما در محل حادثه کمتر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی نوروزی هلال احمر گفت: از زمان شروع امداد نوروزی تا به امروز بیش از ۱۰ هزار و۲۳۷ مورد خدمت رسانی به افراد داشته‌ایم. ۲۵۷ مورد اسکان اضطراری داشته‌ایم و ۳۰۲ نفر را به مراکز درمانی منتقل کردیم.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: حدود ۱۵۰ هزار نفر از خدمات اجتماعی و آموزشی ما توسط سازمان جوانان هلال احمر برخوردار شدند. ۶۹ هزار نفر در طرح آموزشی و فرهنگی ما شرکت کردند که ۱۹ هزار نفر از این افراد از امدادگران ما هستند و بقیه از سازمان جوانان هلال احمر برای خدمات اجتماعی و فرهنگی در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه عملیات نجات هلال احمر بیشتر در استان‌های اصفهان، مازندران و فارس بوده است؛ گفت: خبر دیگری هم که باید بدهم این است که داروخانه شبانه روزی در خیابان طالقانی از فردا به صورت شبانه روز خواهد بود تا ۲۴ ساعته به ارائه خدمات را بپردازد و هر کس هر نیازی به دارو داشت بتواند تا پایان تعطیلات نوروز به صورت ۲۴ ساعته از خدمات داروخانه هلال احمر استفاده کند.

کولیوند با اشاره به اینکه هم پایگاه‌های سیار و هم پست‌های ویژه امدادی را اضافه کردیم؛ افزود: نسبت به شرایط عادی زمان رسیدن همکاران ما در محل حادثه کمتر شده است و همکاران ما زودتر به جایی که امداد نیاز دارد خواهند رسید.

وی با تاکید بر اینکه ۳۰ کیلومتری شهرها از مکان‌هایی است که برای ما خیلی مهم است؛ گفت: در نقاطی که حادثه خیز است از نیروها و داوطلبان خود خواسته ایم که با حضور خود به عنوان علائم آشکارساز به جلوگیری از بروز حادیه کمک کنند؛ این امر البته حضور و مشارکت دیگر دستگاه‌ها را هم نیاز دارد.

کولیوند با اشاره به اینکه میزان عملیات‌های هلال احمر ۲۳ درصد افزایش پیدا کرده است گفت: توان عملیاتی هلال احمر هم ۴۶ درصد رشد داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است