سپردن منزل به همسایگان و اشیا قیمتی به صندوق امانات بانک‌ها


سپردن منزل به همسایگان و اشیا قیمتی به صندوق امانات بانک‌ها

معاون اجرایی پلیس آگاهی فراجا گفت: لازم است برای نگهداری پول نقد، ارز، سکه، طلا و اشیا قیمتی و اسناد با ارزش به صندوق امانات بانک‌ها به عنوان جایگزینی مناسب و امن مورد توجه قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی ولایتی در مصاحبه رادیویی زنده با "رادیو گفتگو" به تشریح هشدارهای پیشگیرانه از وقوع جرم به ویژه سرقت در تعطیلات نوروزی و ایام مسافرت شهروندان پرداخت و اظهار داشت: لازم است مردم در این ایام توصیه پلیس را برای جلوگیری از هر گونه سو استفاده افراد فرصت طلب مد نظر قرار بدهند.

وی افزود: ارتقا دانش و دانستنی‌های پیشگرانه شهروندان به منظور پیشگیری وضعی جرایم، خودمراقبتی های جدی و ایجاد مانع برای ارتکاب جرم توسط مجرمان سه رکن و اصول کلی حفاظت و مراقبت از جان و مال مردم می‌باشد.

معاون اجرایی پلیس آگاهی فراجا تصریح کرد: شهروندان باید توجه داشته باشند که هنگام خروج از منزل از چراغ‌های تایمردار که در زمان‌های متغیر خاموش و روشن می‌شود استفاده کنند.

وی گفت: لازم است برای نگهداری پول نقد، ارز، سکه، طلا و اشیا قیمتی و اسناد با ارزش آن را سپرده گذاری و به صندوق امانات بانک‌ها به عنوان جایگزینی مناسب و امن مورد توجه قرار دهند. بر همین اساس، سپردن منزل به همسایه یا بستگان مورد اطمینان نیز می‌تواند در کاهش وقوع سرقت منزل مؤثر باشد.

سرهنگ ولایتی با تاکید بر نگهداری و نظارت مستمر بر سالم بودن تجهیزات پایش و دوربین‌ها خاطرنشان کرد: نرده، پنجره‌ها، درهای محکم و ضدسرقت، قفل مناسب و دوربین‌های مداربسته از جمله مواردی هستند که باید توسط شهروندان برای حفظ امنیت منازل مورد توجه قرار گیرند.

معاون اجرایی پلیس آگاهی فراجا خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی