تلاش دشمن برای توطئه در شهرهای عمقی


تلاش دشمن برای توطئه در شهرهای عمقی

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: نقشه های شوم دشمنان که قصد داشتند توطئه های زیادی در شهرهای عمقی انجام دهند بی اثر و بی نتیجه ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در نشست با فرماندهان و معاونان هنگ مرزی خوی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی هنگ مرزی خوی، ضمن عرض خداقوت به مرزبانان در خدمات رسانی مضاعف به زلزله زدگان این شهرستان، از تلاش‌های آنان در حفظ و حراست از مرزهای شمالغرب کشور تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه بر ارتقا آمادگی عملیاتی مرزبانان در حراست از کیان ایران اسلامی تأکید کرد و گفت: در آموزش باید تمرین و ممارست باشد تا به مهارت تبدیل گردد اگر در تمرین‌ها انسجام و انضباط سرلوحه باشد، در میدان رزم از تجهیزات و امکانات در اختیار به نحو احسن و صحیح استفاده خواهد شد.

فرمانده مرزبانی فراجا در ادامه با تأکید بر لزوم مرور تاکتیک‌های عملیاتی و رزمی، گفت: اقدامات ما باید پیش دستانه و غیرمطالعه برای حریف باشد تا نتواند ما را پیش بینی و بر ما آسیب وارد کنند.

سردار گودرزی با تبریک پیشاپیش سال ۱۴۰۲، افزود: ما در مرزبانی اهداف و رویکردمان را بر اساس شعار سال که توسط فرمانده معظم کل قوا بیان می‌شود انتخاب می‌کنیم و گوش به فرمان ولایت و رهبری هستیم و اولویت ما تقویت دین باوری و آموزش و برقراری نظم و انضباط در امور است.

وی در ادامه از کشفیات مطلوب مرزبانی استان و هنگ مرزی خوی تقدیر کرد و گفت: در برخورد با قاچاق سلاح و مهمات و کشفیات مربوطه اقدامات وسیعی صورت گرفته لذا بایستی با مخلان نظم و امنیت با تمام توان برخورد کرد.

این مقام ارشد مرزبانی در ادامه سخنان خود با توجه به ناکام ماندن اهداف دشمنان در حوادث اخیر، اظهار کرد: همه نقشه‌های شوم دشمنان با تلاش‌های شما مرزبانان دلاور و کشف سلاح و مهمات ناکام مانده چرا که آنان قصد داشتند توطئه‌های زیادی در شهرهای عمقی انجام دهند که به حول قوه الهی و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری " مدظله العالی" بی اثر و بی نتیجه ماند.

سردار گودرزی تأکید کرد: مرزبانان استان آذربایجان غربی با تمام توان و نیرو در نقطه صفر مرزی با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهند کرد و اجازه هیچ‌گونه تحرک و جولان را معاندان، اشرار مسلح و قاچاقچیان را نخواهند داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سقوط اتوبوس از روی پل در آفریقای جنوبی قربانی گرفت