فاز 2 پالایشگاه نفت آبادان از مصادیق خدمات دولت مردمی است


فاز 2 پالایشگاه نفت آبادان از مصادیق خدمات دولت مردمی است

آبادان- استاندار خوزستان گفت: فاز دو پالایشگاه نفت آبادان، یک نقطه قوت و از مصادیق خدمات دولت مردمی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز دوشنبه در آئین بهره برداری از بخش اول فاز ۲ پالایشگاه نفت آبادان اظهار کرد: این پالایشگاه توسط نیروهای داخلی ساخته شده و نماد و نمایشگاه دائمی از شایستگی فرزندان ملت است.

وی با بیان اینکه: این پروژه یک نقطه قوت و از مصادیق خدمات دولت مردمی است، ادامه داد: یکی از مهمترین اقدامات دولت در خوزستان طرح آب غدیر بود که بیش از ۲ میلیون نفر را تحت پوشش قرار داد.

حسین محراب تشریح کرد: در حوزه فاضلاب نیز و در قالب مسئولیت‌های اجتماعی هفت هزار میلیارد تومان برای خوزستان در نظر گرفته شد. همچنین برای آلایندگی نیز پنج هزار میلیارد تومان در اختیار شهرداری‌های استان قرار گرفت.

وی یادآور شد: در سال جاری بیش از یک و نیم میلیون زائر اربعین حسینی از خوزستان عبور کردند که پذیرایی از آنها توسط مردم استان انجام شد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: با توجه به بارش‌های رحمت الهی ظرفیت همه سدهای خوزستان به جز سد کرخه پر شد؛ طرح کشاورزی به صورت جدی در دستور کار است.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های خوزستان ایجاد خوشه‌های صنعتی در روستاهای استان است تا بتوان در این راستا برای اشتغال و توسعه تجارت خارجی و گردشگری گام‌های مؤثری را برداشت.

استاندار خوزستان گفت: درخواستی که از طرف مردم آبادان و مسجدسلیمان مطرح است در خصوص تیم‌های نفتی است که دچار مشکل مالی شدند و برای حل مشکلات این دو تیم درخواست کمک دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا