اخبار استقلال| جریمه استقلال در مسیر حضور در لیگ قهرمانان!


اخبار استقلال| جریمه استقلال در مسیر حضور در لیگ قهرمانان!

استقلال یکی از تیم‌هایی است که در صورت کسب مجوز حرفه‌ای می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند اما مسئولان این تیم اهمیت چندانی به این مساله نمی‌دهند و شاید غایب بزرگ لیگ قهرمانان آسیا باشند.

کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در حالی ارزیابی شرایط تیم‌ها برای صدور مجوز و امکان خضور این باشگاه‌ها در لیگ قهرمانان آسیا اشت اما ظاهرا استقلال از اتفاقات سال گذشته درس نگرفته و به همراه نفت مسجدسلیمان تنها تیم لیگ‌برتری هستند که مشمول جریمه از سوی کمیته انضباطی شده‌اند.

«نظر به اهمیت استمرار فعالیت باشگاه ها برای کسب مجوز باشگاهی مربوطه، با پیشنهاد دپارتمان مجوز باشگاهی و تصویب هیأت بدوی مجوز، پرونده باشگاه‌هایی که در زمان مقرر به مکاتبات دپارتمان مجوز پاسخ نداده‌اند و یا نمایندگانشان در جلسات و نشست های مرتبط با مجوز شرکت نکرده‌اند به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع شد.

بر همین اساس کمیته انضباطی هم در جلسه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۵ برای باشگاههای استقلال تهران، فجر شهید سپاسی، نفت مسجد سلیمان، پارس چنوبی چوکای تالش، خلیج فارس ماهشهر، شهرداری همدان، شمس آذر قزوین، مس شهر بابک ، خیبر خرم آباد، چادر ملو اردکان، هوادار لیام امیررضا شهرداری آستارا، دریای کاسپین بابل، استقلال ملاثانی،آرمان گهر سیرجان، خوشه طلایی ساوه جرایم مالی درنظر گرفت.

آرا ابلاغ شده به باشگاه ها تا پنج روز قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

اخبار استقلال| جریمه استقلال در مسیر حضور در لیگ قهرمانان!

این جرایم صرفا برای باشگاه‌هایی که پاسخ مناسب به مکاتبات مجوز باشگاهی نداده‌اند درنظر گرفته شده است. مطابق آیین‌نامه جرایم انضباطی برای عدم تایید هریک از بندهای معیارهای مرتبط با مجوز باشگاهی نیز جرایم مختلفی درنظر گرفته شده است که پس از پایان چرخه سال جاری اعلام خواهد شد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند