گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ سه نمایشگر دارد!


گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ سه نمایشگر دارد!

ظاهراً گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ قرار است افزون‌بر نمایشگر بزرگ داخلی، دو نمایشگر در پنل پشتی داشته باشد. در حال حاضر Oppo Find N2 Flip به بزرگ‌ترین نمایشگر خارجی در بین گوشی‌های تاشوی پوسته‌صدفی مجهز است، با این‌حال شایعه‌ها می‌گویند این...

ظاهراً گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ قرار است افزون‌بر نمایشگر بزرگ داخلی، دو نمایشگر در پنل پشتی داشته باشد.
گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ سه نمایشگر دارد!
در حال حاضر Oppo Find N2 Flip به بزرگ‌ترین نمایشگر خارجی در بین گوشی‌های تاشوی پوسته‌صدفی مجهز است، با این‌حال شایعه‌ها می‌گویند این جایگاه به‌زودی به گوشی‌های سامسونگ و موتورولا می‌رسد. به ادعای گیزموچاینا، گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ قرار است برخلاف انتظارات اولیه، دو نمایشگر خارجی داشته باشد.
گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ سه نمایشگر دارد!
در همین راستا تصاویر مفهومی گلکسی زد فلیپ ۵ نیز فاش شده است تا با زبان طراحی گوشی تاشدنی جدید سامسونگ آشنا شویم. همانطور که در رندرها می‌بینید، گلکسی زد فلیپ ۵ در بخش داخلی نمایشگری دارد که از حفره‌ی دایره‌ای میزبانی می‌کند.
پنل پشتی گلکسی زد فلیپ ۵ به دو بخش تقسیم شده است. بخش بالایی از یک نمایشگر بزرگ، دو دوربین، فلاش LED و یک نمایشگر کوچک میزبانی می‌کند. نمایشگر کوچک برای نمایش اطلاعاتی مثل ساعت، وضعیت باتری و ایموجی‌های واقعیت افزوده کاربرد خواهد داشت.
گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ سه نمایشگر دارد!
نمایشگر بزرگ‌تر پنل پشتی، ۳٫۴ اینچ است و نسبت تصویر غیرمعمول ۱:۱٫۰۳۸ را دارد. کاربر می‌تواند از این نمایشگر برای دیدن نوتیفیکیشن، دسترسی به ویجت‌ها، دسترسی به تنظیمات سریع و منظره‌یاب دوربین استفاده کند.
گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ سه نمایشگر دارد!
رندرها نشان می‌دهند گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ لبه‌ی تخت و گوشه‌های مدور دارد. سامسونگ به دنبال استفاده از لولای جدیدی است که چین‌خوردگی نمایشگر را از بین می‌برد. این نکته در رندرها به‌چشم می‌خورد، اما برای قضاوت درباره‌ی چین‌خوردگی نمایشگر باید منتظر عرضه‌ی گوشی بمانیم و از نزدیک با آن کار کنیم. ظاهراً حسگر اثر انگشت گلکسی زد فلیپ ۵ با دکمه‌ی پاور ادغام شده است.
بر اساس آنچه از گوشه و کنار شنیده‌ایم، گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ از پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 for Galaxy استفاده می‌کند. این نسخه‌ی ویژه که اولین بار در گلکسی S23 استفاده شد، فرکانس بالاتری نسبت‌ به نسخه‌ی استاندارد دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد