ترافیک پرحجم در استان سمنان/محورهای فرعی بیشترین تصادفات را دارند


ترافیک پرحجم در استان سمنان/محورهای فرعی بیشترین تصادفات را دارند

سمنان- رئیس پلیس راه سمنان با بیان اینکه هم‌اکنون ترافیک در محورهای استان به ویژه سمت مشهد پرحجم و روان است، گفت: بیشتر حوادث رانندگی در محورهای فرعی استان به وقوع پیوسته است.

سرهنگ موسی بزرگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محورهای مواصلاتی استان سمنان به ویژه سمت مشهد پرحجم و روان گزارش شده است، ابراز داشت: طی چند روز گذشته از ابتدای طرح نوروزی تصادفات بیشتر در جاده‌های فرعی استان سمنان گزارش شدند.

وی ضمن بیان اینکه در جاده‌های فرعی نیز می‌بایست قوانین راهنمایی رانندگی را رعایت کرد، افزود: سرعت زیاد و عدم توجه جلو مهمترین دلیل بروز این تصادفات هستند که توجه به آن می‌تواند از پیشامدهای تلخ و ناگوار پیشگیری کند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه تیم‌های پشتیبانی به همراه پلیس در ۲۵۰ نقطه از جاده‌های استان حضور دارند، ابراز داشت: ۱۵۰ نیروی پلیس در این طرح مشارکت دارند.

بزرگی ضمن بیان اینکه با رانندگان حادثه ساز به طور جد برخورد می‌شود، تصریح کرد: خودرو این افراد تا پایان طرح نورزی توقیف و اجازه ترخیص را نخواهند داشت.

وی ضمن بیان اینکه عمده حوادث رانندگی در محورهای استان سمنان از نوع واژگونی است، افزود: علت این واژگونی‌ها به سرعت زیاد، عدم توجه به جلو و خستگی راننده مربوط می‌شود که رعایت این موارد می‌تواند سفر خوبی را برای هموطنان رقم بزند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ