قاب ملی یک استقلالی با سرخابی‌های سابق (عکس)


قاب ملی یک استقلالی با سرخابی‌های سابق (عکس)

بازیکنان ملی‌پوش استقلال، سپاهان و تراکتور در اردوی تیم ملی بارها کنار هم دیده شدند.

به گزارش "ورزش سه"، نخستین جلسه تمرین تیم ملی با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در حالی روز گذشته برگزار شد که تعدادی از چهره‌های جدید برخلاف اردوهای قبل در آن حضور داشتند و از جمله آن‌ها می‌توان به میلاد زکی‌پور، مدافع چپ سپاهان و رضا اسدی، هافبک- مهاجم تراکتور اشاره کرد که در کنار روزبه چشمی، دیگر ملی‌پوش با سابقه دیده شدند.

روزبه چشمی که پس از تجربه دومین جام جهانی موفق و درخشش برای تیم ملی و گلزنی مقابل ولز، نمایش خوب خود را در استقلال هم ادامه داد و تبدیل به مهره کلیدی این تیم در خط میانی شد، با نظر امیر قلعه‌نویی در اردوی تیم ملی حضور یافت و در کنار همبازیان قدیم و جدیدش در تمرین شرکت کرد.

قاب ملی یک استقلالی با سرخابی‌های سابق (عکس)

میلاد زکی‌پور، مدافع چپ سپاهان هم که تجربه کار با قلعه‌نویی را در گل‌گهر سیرجان و استقلال داشت، دوباره با نظر این سرمربی و البته با عملکرد فوق‌العاده‌اش در تیم صدرنشین لیگ برتر به تیم ملی دعوت شده که روحیه بالا و انگیزه زیاد او قبل از شروع تمرین دیروز به خوبی در چهره‌اش دیده می‌شد.

رضا اسدی، هافبک پیشین پرسپولیس هم دیگر بازیکنی است که در قاب مشترک و خندان با چشمی و زکی‌پور دیده شد؛ او هم که انتقال جالبی از پست هافبک دفاعی به مهاجم داشت و یکی از بهترین گلزنان تراکتور در این فصل محسوب می‌شود، برخلاف اردوهای قبل به تیم ملی دعوت شده و انگیزه زیادی برای ملی‌پوش ماندن دارد.
عکس: امیرحسین خیرخواه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403