وزارت ارتباطات: علت تاخیر 2 پرواز به نجف و هامبورگ، سرقت کابل بود


وزارت ارتباطات: علت تاخیر 2 پرواز به نجف و هامبورگ، سرقت کابل بود

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره قطع سیستم چکینگ بلیت ۲ پرواز نجف و هامبورگ گفت: این اختلال به دلیل سرقت کابل‌ و سیم در اپراتور پارس‌آنلاین رخ داده و با پیگیری سازمان تنظیم مقررات رفع شده است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دو پرواز هما به نجف و هامبورگ امروز با تأخیر مواجه شد که در این زمینه حسام قربانعلی- سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران- درباره علت تاخیر پروازهای بین‌المللی هما در فرودگاه امام خمینی (ره) ‌ توضیح داد که با پیگیری‌ها متوجه شدند این تاخیرها به‌ علت قطعی سیستم چکینگ‌ بلیت است که به دلیل مشکل سرورهای ISP پارس‌آنلاین پیش آمده، این دیتاسنتر در پارس آنلاین قرار دارد اما متاسفانه مدیران پارس آنلاین پاسخگو نیستند.

طبق گفته وی مشکل اینترنت و عدم اتصال سیستم رزرویشن به چکینگ اتومات موجب بروز این مشکل شده است و در حال حاضر همکاران ما چکینگ بلیت را در فرودگاه به‌صورت دستی انجام می‌دهند که منجر به تاخیر شده و همه تلاش خود را می‌کنیم که این تاخیر به حداقل برسد، البته در حال حاضر کار چکینگ پروازها تقریبا به پایان رسیده است.

در همین رابطه محمد احسان خرامید- رئیس مرکز ملی اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات- با انتشار پستی در یک پیام رسان داخلی اعلام کرد: قطعی سیستم چکینگ هما به دلیل مشکل در سرور شرکت ارائه دهنده است.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره قطع سیستم چکینگ بلیت ۲ پرواز نجف و هامبورگ گفت: این اختلال به دلیل سرقت کابل‌ و سیم در اپراتور پارس‌آنلاین رخ داده و با پیگیری سازمان تنظیم مقررات رفع شده است. شبکه اینترنت کشور بدون مشکل در حال سرویس‌دهی است.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس