صعود مقتدرانه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا/ ساحلی بازان به امارات هم رحم نکردند


صعود مقتدرانه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا/ ساحلی بازان به امارات هم رحم نکردند

رکنا: تیم‌ ملی فوتبال ساحلی ایران با پیروزی ۷ بر ۲ برابر امارات، به عنوان صدرنشین راهی دور یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش رکنا، در سومین دیدار از مرحله گروهی گروه B جام ملت‌های آسیا ، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت ۱۵ به مصاف امارات رفت و توانست با نتیجه ۷ بر ۲ این تیم را شکست دهد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

در وقت اول این دیدار، شاگردان علی نادری با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند و در وقت دوم ۴ گل دیگر وارد دروازه امارات کردند اما ۲ گل نیز دریافت کردند. در وقت سوم باز هم این تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بود که توانست با دو گل حریفش را شکست دهد تا در مجموع با پیروزی ۷ بر ۲ امارات را از پیش رو بردارد.

گل‌های ساحلی‌بازان کشورمان را علی میرشکاری، مهدی شیرمحمدی (2 گل)، موحد محمدپور، مسلم مسیگر، محمد مرادی و محمدعلی مختاری به ثمر رساندند.

در جدول این گروه، ایران با ۹ امتیاز صدرنشین‌ شد و امارات با ۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. ازبکستان با پیروزی ۶ بر ۲ برابر مالزی در رده سوم این گروه ایستاد و مالزیایی‌ها بدون امتیاز در رده آخر قرار گرفتند.

مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (2 و 3 فروردین 1402) برگزار می‌شود. تیم‌ها در روز جمعه چهارم فروردین استراحت می‌کنند و دیدارهای نیمه‌نهایی و فینال مسابقات هم در روزهای شنبه و یکشنبه (5 و 6 فروردین 1402) انجام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نماینده مجلس: در زمینه تعمیم سهام عدالت با بی عدالتی مواجه هستیم / قیمت خرید مسکن و اجا...