آماده‌باش بیش از 90 هزار مامور پلیس برای نوروز 1402


آماده‌باش بیش از 90 هزار مامور پلیس برای نوروز 1402

حوادث رکنا: سخنگوی فراجا از آماده‌باش ۹۰ هزار مامور پلیس برای تامین امنیت مردم در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به شعار نوروزی فراجا در سال ۱۴۰۲ گفت:‌ نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای شعار و کلید واژه آغازین سال ۱۴۰۲ است. این تفاوت در سال جدید با ابعاد چندگانه که مهمترین آنها تقارن و تلاقی نوروز با ماه مبارک رمضان است بروز پیدا می‌کند و امید است نوید بخش حلاوتی دو چندان در حوزه معنویت و امنیت برای شهروندان باشد.

وی ادامه داد:‌ پلیس در این نوروزِ متفاوت تلاش می‌کند تا ترجمانِ توامان اقتدار و رافت پلیس را در جامعه به منصه ظهور رسانده و حرفه‌ای گرایی را در ماموریت های خود به عینیت برساند و امنیتِ حداکثریِ حریم شهروندان را تامین و حفظ کند در همین راستا نیز در تعطیلات نوروزی امسال حدود ۹۰ هزار نیروی پلیس، مامور ایجاد و تقویت امنیت مردم شده‌اند.

سخنگوی فراجا با اشاره به ابزارهای پلیس برای اجرای این ماموریت‌ها گفت: پلیس از تجهیزات هوشمند، چندین دستگاه پهباد، ده‌ها فروند بالگرد و بال ثابت و هفت هزار دستگاه خودرو و موتورسیکلت در راستای تامین امنیت و انتظام‌بخشیِ هر چه بیشتر امنیت کشور، معابر، جاده‌ها را مورد پایش قرار خواهد داد.

منتظرالمهدی با بیان اینکه بزرگترین شبکه خدمات اجتماعی در کشور به پلیس تعلق دارد، گفت: فلسفه وجودی شکل‌گیری سازمان انتظامی کشور، خدمت بی منت به مردمان خوب کشورمان است. در همین راستا بیش از هجده میلیون تماس با سامانه ۱۱۰ فوریت‌های پلیسی برای درخواست کمک و راهنمایی در سال ۱۴۰۱ صورت پذیرفته که این خود نشان از اعتماد مردم به خادمان خود در این سازمان بزرگ دارد و پلیس را مرجعی مقبول و شایسته برای مشکلات و مراجعاتشان می دانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان