توجه به حوزه فرهنگی یک ضرورت و سرمایه گذاری است


توجه به حوزه فرهنگی یک ضرورت و سرمایه گذاری است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به حوزه فرهنگی هزینه نیست، بلکه ضرورت و نوعی سرمایه گذاری به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی امروز ۲۹ اسفند ماه) در چهارمین روز از طرح نوروزی آرامش بهاری از بقاع متبرکه امامزاده حسن علیه السلام روستای مهریان، بقعه متبرکه امامزاده شاه فرج الله علیه السلام ، بقعه متبرکه امامزاده عبدالله علیه السلام شهر یاسوج و بقعه متبرکه امامزاده شاه قاسم علیه السلام بازدید بعمل آورد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، بیان کرد: در بازدید از بقاع متبرکه ضمن تاکید بر ارائه خدمات رفاهی حداکثری با توجه به امکانات موجود به زائرین از اجرای برنامه فرهنگی،اجتماعی در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری در این بقاع متبرکه بازدید به عمل آورد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی جهت رفع نواقص جزئی موجود برنامه‌ریزی و دستورات لازم را صادر کرد.

وی در ادامه، گفت : توجه به حوزه فرهنگی هزینه نیست، بلکه ضرورت و نوعی سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اقدامات طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیمه های معرفت در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری در سه بخش کودک و نوجوان، پاسخ به مسائل شرعی و مشاوره خانواده برگزار می‌شود و روحانیون که این برنامه‌ها را اجرا می‌کنند تجریبات زیادی در این خصوص دارند.

وی افزود: در غرفه کودک و نوجوان برنامه‌های متعددی از جمله نقاشی بکش جایزه ببر و قرآن بخوان جایزه ببر اجرا می‌شود و وقتی کودکان در این غرفه‌ها جمع می‌شوند برای آنها داستان خوانده می شود و دوباره به آنها جایزه اهدا میگردد.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی تصریح کرد: در این غرفه‌ها بچه‌ها به انجام این کارها تشویق می‌شوند و همین امر باعث می‌شود این کودکان سال آینده با شوق و اشتیاق بیشتری به همراه خانواده به بقاع متبرکه بیاند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشاوره تحصیلی، ازدواج، مشکلات جوانان و راهنمایی کارشناسان در این خصوص گفت: پاسخ به مسائل شرعی از دیگر برنامه‌های طرح نوروزی آرامش بهاری است که در قالب طرح خیمه های معرفت اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به حوزه فرهنگی هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است، گفت: در طرح نوروزی آرامش بهاری برنامه شبی در حرم هر شب در بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) و دیگر بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: اجرای ویژه برنامه تحویل سال از برنامه‌های اجرایی در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد است که در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری برگزار می شود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری