اشغالگران صهیونیستی با 2هزار پلیس برای مقابله با روزه‌داران در ماه رمضان آماده می شوند


اشغالگران صهیونیستی با 2هزار پلیس برای مقابله با روزه‌داران در ماه رمضان آماده می شوند

اشغالگران رژیم صهیونیستی از ترس تنش با فلسطینی‌ها دو هزار نیروی در مسجد الاقصی مستقر می کند تا با نمازگزاران روزه‌دار در ماه مبارک رمضان مقابله کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، رژیم اشغالگر صهیونیستی از ترس تشدید تنش در حال آماده سازی برای ماه رمضان است و تصمیم دارد تا نیروهای خود را در قدس اشغالی به بیش از دو هزار نفر افزایش دهد.

پایگاه اینترنتی i24 گزارش داد: نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی با پیش بینی تشدید تنش در شهر قدس اشغالی همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان که پایان هفته جاری آغاز می شود، نیروهای خود آماده باش می کند.

پایگاه عبری زبان واللا گزارش داد: استقرار پلیس اشغالگر در روزهای جمعه در ماه رمضان خواهد بود. زمانی که انتظار می رود ده‌ها هزار نمازگزار برای اقامه نماز جمعه به حرم قدسی می آیند.

این پایگاه درباره دستگیری و اخطارها علیه فعالان فلسطین در بیت المقدس، اعلام کرد: اخیرا بیش از 10 زندانی فلسطینی از بیت المقدس در بازداشت اداری به سرمی برند.

شیخ عکرمه صبری، رئیس هیئت عالی اسلامی در قدس اشغالی اعلام کرد: همزمان با فراررسیدن ماه رمضان، حضور امنیتی اشغالگران در قدس اشغالی و در مجاورت مسجد الاقصی تشدید یافته است.

صبری افزود: اشغالگران صهیونیستی نمی خواهند که صدها هزار نفر را داخل مسجد الاقصی ببینند. این رژیم می خواهد تعداد مسلمانان الاقصی را به هر قیمتی که باشد کاهش دهد.

وی ادامه داد: سال گذشته و سال قبل از آن تنش شدیدی به وجود آمد تا تعداد مسلمانان معتکف در مسجد الاقصی محدود شود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این 11 مرد شیطان صفت دست به قتل و آزار زنان و مردان می زدند / مخوف ترین باند بی رحم را ...