لمس جهان اطراف با ویدیو پروژکتور جدید


استارتاپ چینی IdeaClub یک پروژکتور جالب با انتشار تصویر فوق العاده کوتاه Full HD در راه اندازی کرده است که تصاویری ۱۰۰ اینچی و صدای داخلی را ارائه می دهد، اما می تواند با ماژول های اضافی تعامل لمسی یا صدای تقویت شده را نیز به ارمغان بیآورد.به...

استارتاپ چینی IdeaClub یک پروژکتور جالب با انتشار تصویر فوق العاده کوتاه Full HD در راه اندازی کرده است که تصاویری ۱۰۰ اینچی و صدای داخلی را ارائه می دهد، اما می تواند با ماژول های اضافی تعامل لمسی یا صدای تقویت شده را نیز به ارمغان بیآورد.

به گزارش سیناپرس، پروژکتور Witseer ظاهری شبیه به مکعب دارد که اولین بار در سال ۲۰۱۸ آزمایش شد. این دستگاه اساساً با استفاده از ماژول اسکن مادون قرمز و فناوری لیزر برای ردیابی دست ها و انگشتان کاربر در داخل بوم نمایش داده شده، تصویری را که روی میز یا میز اداری پرتاب می شود، لمس می کند.

این سیستم قادر است ژست‌ها را برای نزدیک کردن و بزرگ‌نمایی، طراحی یا نقاشی، بازی‌های تعاملی و غیره تشخیص دهد و می تواند به برنامه‌ های سرگرمی یا ابزار برگزاری جلسات تبدیل شود.

هنگامی که پروژکتور DLP (ماژول بدون حرکت) روی پشت خود چرخانده می شود، می تواند تصاویر ۶۰ تا ۱۰۸۰ هرتزی را تا ۱۰۰ اینچ مورب روی دیوار نمایش دهد. IdeaClub ادعا می کند که بینندگان می توانند به لطف خروجی ۱۰۰۰ لومن از منبع نور ای ای دی این دستگاه، تصاویر شفاف و روشن حتی در نور روز یا اتاق های با نور زیاد ببینند.

همچنین Android TV 9 و تمام شبکه های تصویری اینترنتی در میان گزینه‌های انتخابی قرار دارد. علاوه بر درگاه USB، در قسمت جانبی یک پورت HDMI با بازگشت صدا (ARC) و جک هدفون نیز وجود دارد. Wi-Fi و بلوتوث 5.0 نیز پشتیبانی شده و این دستگاه دارای دو بلندگوی ۳ واتی در پشت است.

به گفته شرکت تولید کننده، کاربرانی که به دنبال صدای قوی‌تر هستند می‌ توانند ماژول بلندگوی مغناطیسی را در پشت نصب کنند که حول یک درایور ۱۰ واتی ساخته شده است و دارای باس قوی است.

ماژول نهایی موجود، پروژکتور را که از شبکه برق تغذیه می ‌کند، با یک بسته باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قابل حمل می‌ سازد که همچنین به صورت مغناطیسی به پشت دستگاه متصل می ‌شود. شرکت IdeaClub بر این باور است که تماشاگران فیلم می توانند منتظر ۳٫۵ ساعت استفاده با هر بار شارژ باشند.

به گزارش سیناپرس، پروژکتور Witseer به تنهایی با یک بسته پلاس که شامل هر سه ماژول است به قیمت ۱۲۹۹ دلار ارائه می شود و تخمین زده می‌ شود که فروش آن در ماه ژوئن (تیر ماه) آغاز شود.

مترجم: فاطمه کردی

منبع: IdeaClub

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات