قرارداد مسی تمدید نمی‌شود!


قرارداد مسی تمدید نمی‌شود!

باشگاه پاری سن ژرمن برای تمدید قرارداد با لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مردد شده است.

شرایط مسی در پاری سن ژرمن چندان خوب به نظر نمی‌رسد و شاید کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که پیوستن او به این باشگاه به این شکل پیش برود.

شاگردان کریستوف گالتیه روز گذشته با دریافت دو گل برابر رن شکست خوردند و همین اتفاق باعث شد که خشم هواداران این تیم بار دیگر شعله‌ور شود.

آن‌ها که از شکست تیم محبوب‌شان در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابت‌ها بسیار عصبانی بودند، پس از شکست در بازی روز گذشته شروع به سوت زدن و هو کردن مسی کردند.

این رفتار تماشاگران پی‌اس‌جی باعث عصبانیت و ناراحتی شدید این ستاره آرژانتینی شد و او بدون این که به همراه سایر هم‌تیمی‌هایش برای عذرخواهی در زمین بماند، پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی به سرعت به رختکن رفت.

حالا به نظر می‌رسد که مدیران پاری سن ژرمن با بحرانی جدی روبه‌رو هستند. روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که آن‌ها دیگر از تمدید قرارداد با مسی مطمئن نیستند و اتفاقات چند هفته اخیر باعث شده که آن‌ها تردیدی جدی در ارائه پیشنهاد به او داشته باشند.

قرارداد مسی تمدید نمی‌شود!


پیش از این گفته شده بود که شرط این بازیکن برای امضای قرارداد جدید با این باشگاه دریافت دستمزدی به اندازه کیلیان امباپه است اما با توجه به نارضایتی شدید هواداران پی‌اس‌جی از عملکرد مسی و همچنین رفتارهای او شاید مدیران این باشگاه هم دیگر تمایلی به پرداخت این هزینه سنگین نداشته باشند و به جدایی او در پایان فصل رضایت بدهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط