اتفاق عجیب جلوی چشم سردار آزمون | داور هم خنده‌اش گرفت!


اتفاق عجیب جلوی چشم سردار آزمون | داور هم خنده‌اش گرفت!

مهاجم نیمکت‌نشین لورکوزن در شب پیروزی تیمش مقابل بایرن مونیخ شاهد اتفاقات عجیبی بود.

دیدار بایرلورکوزن مقابل بایرن مونیخ که در بیست و پنجمین هفته لیگ آلمان در ورزشگاه بای آرنا برگزار شد، شاهد اتفاقی جنجالی بود. در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه دوم امین عدلی در داخل محوطه جریمه زمین خورد اما داور خطای بزرگ‌نمایی روی او را اعلام کرد و به او کارت زرد داد.

بازیکن لورکوزن از تصمیم داور بسیار ناراحت بود و با عصبانیت کفش خود را به زمین پرتاب کرد. داور به اتاق فناوری ویدیویی رجوع کرد و خودش رفت تا کلیپ را روی صفحه نمایش کنار زمین تماشا کند تا متوجه شود که آیا خطایی از سوی بنجامین پاوارد صورت گرفته است یا خیر.

به محض مشاهده این تصویر، داور تصمیم خود مبنی بر بزرگ‌نمایی عدلی را لغو کرد و کارت زرد را نیز پس گرفت و به میزبان ضربه پنالتی داد.

اتفاق عجیب جلوی چشم سردار آزمون | داور هم خنده‌اش گرفت!


اسکیل پالاسیوس توانست ضربه پنالتی را با موفقیت تبدیل به گل کند و بعد از اینکه لورکوزن در نیمه اول با یک گل عقب بود، نتیجه را به تساوی کشاند. صحنه امین عدلی دقایقی بعد تکرار شد که در اثر برخورد با اوپامکانو به زمین خورد و خواستار ضربه پنالتی شد اما داور باز هم تصمیم‌خود را تکرار کرد و به او کارت زرد داد.

داور دوباره از اتاق VAR سیگنالی را دریافت کرد تا ضربه را بررسی کند. داور با خندان به ورزشگاه بازگشت و دوباره کارت را پس گرفت و یک ضربه پنالتی برای لورکوزن اعلام کرد که پالاسیوس گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند.

اتفاق عجیب جلوی چشم سردار آزمون | داور هم خنده‌اش گرفت!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی