جاده کندوان یک‌طرفه شد


جاده کندوان یک‌طرفه شد

احمدی اظهار کرد: در زمان حاضر در نقاطی از این مسیر ارتباطی از جمله خروجی تونل کندوان، خروجی قطعه ۲ آزاد راه محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه، کف هزار چم و مرزن آباد ترافیک زنجیره‌ای پرحجم گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم بالای ترافیک و کُندی تردد خودرو‌ها در محور پرتردد کندوان از جنوب به شمال این محور از شهر مرزآباد به کرج بسته و یک طرفه شد.

به گزارش ایرنا، سرگرد محمد احمدی افزود: در زمان حاضر این مسیر حوالی ساعت هشت امروز از سمت مرزن آباد به کرج برای تخلیه بار سنگین ترافیکی در استان البرز و محدوده کندوان بسته شد.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر در نقاطی از این مسیر ارتباطی از جمله خروجی تونل کندوان، خروجی قطعه ۲ آزاد راه محدوده پل زنگوله، سیاه بیشه، کف هزار چم و مرزن آباد ترافیک زنجیره‌ای پرحجم گزارش شده است.

فرمانده پلیس راه کندوان خاطرنشان کرد: از زمان اجرای طرح سفر‌های نوروزی و استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران از این محور کوهستانی حوادث طبیعی و غیر طبیعی در این محور گزارش نشده است.

برابر آمار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از زمان اجرای طرح سفر‌های نوروزی ۲۵ اسفند ماه تاکنون بیش از پنج میلیون مسافر و گردشگر از سه مسیر اصلی ارتباطی هراز، کندوان و فیروز کوه وارد مازندران شده اند.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از این مسیر در محدوده چالوس که به کندوان شهرت دارد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی