گلکسی زد فلیپ 5 نمایشگر خارجی بسیار بزرگی خواهد داشت


طبق اطلاعات منتشر شده از سوی Ice Universe، افشاگری بسیار موثق و معروف در دنیای فناوری، ظاهرا گلکسی زد فلیپ ۵ قرار است نمایشگر خارجی بسیار بزرگ‌تری در مقایسه با زد فلیپ ۴ داشته باشد. سامسونگ قصد دارد تابستان پیش رو از نسل جدید گوشی‌های...

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی Ice Universe، افشاگری بسیار موثق و معروف در دنیای فناوری، ظاهرا گلکسی زد فلیپ ۵ قرار است نمایشگر خارجی بسیار بزرگ‌تری در مقایسه با زد فلیپ ۴ داشته باشد.
گلکسی زد فلیپ 5 نمایشگر خارجی بسیار بزرگی خواهد داشت
سامسونگ قصد دارد تابستان پیش رو از نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود یعنی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ رونمایی کند. تاکنون اطلاعات زیادی از این دو گوشی منتشر نشده اما جست و گریخته خبرهایی را از نشریه‌های مختلف در رابطه با این دو می‌شنویم. امروز اما یکی از معروف‌ترین افشاگران حوزه‌ی فناوری یعنی Ice Universe اطلاعاتی را راجع به این دو گوشی تاشوی مورد انتظار منتشر کرده است.
خبر مهم درباره‌ی گلکسی زد فلیپ ۵ است؛ گفته می‌شود این گوشی قرار است نمایشگر ثانویه‌ی بسیار بزرگ‌تری در مقایسه با نسل گذشته داشته باشد. این نمایشگر قرار است ۳٫۴ اینچی باشد که در این صورت حتی از نمایشگر ثانویه‌ی گوشی اوپو N2 فلیپ که ۳٫۲۶ اینچی است هم بزرگ‌تر خواهد بود. اما اگر آن را با نمایشگر ثانویه‌ی زد فلیپ ۴ مقایسه کنیم متوجه تفاوت اصلی می‌شویم چون نمایشگر خارجی این گوشی فقط ۱٫۹ اینچی است.
با افزایش ابعاد نمایشگر تا این اندازه، به احتمال زیاد نسبت تصویر به ۱:۱.۰۳۸ خواهد رسید که یعنی تقریبا یک مربع کامل. با این حساب احتمالا تجربه‌ی کاربری به شکل قابل توجهی ارتقا پیدا خواهد کرد. در رابطه با نمایشگر داخلی هم ظاهرا همان اندازه‌ی قبل یعنی ۶٫۷ اینچ را شاهد خواهیم بود با این تفاوت که این بار میزان حواشی اطراف نمایشگر به حداقل خواهد رسید.
می‌رسیم به گلکسی زد فولد ۵؛ محصولی که گفته می‌شود نمایشگر ثانویه‌ی آن همچنان ۶٫۲ اینچی باقی خواهد ماند. این دستگاه طبق اطلاعات منتشر شده حدودا ۰.۲ میلی‌متر باریک‌تر از مدل کنونی خواهد بود و همچنین لولای آن هم طراحی ارتقایافته‌ای خواهند داشت تا بدین ترتیب میزان چین خوردگی در وسط نمایشگر حین باز و بسته کردن به حداقل برسد. با این طراحی ارتقایافته‌ی لولا در زد فولد ۵، وقتی دستگاه بسته می‌شود، فاصله‌ی ایجاد شده بین دو طرف هم به حداقل خواهد رسید. زد فولد ۵ در مقایسه با قبل باریک‌تر (۱۳ در مقایسه با ۱۵٫۸ میلی‌متر در حالت تا شده) و همچنین سبک‌تر هم خواهد بود (۲۵۴ در مقایسه با ۲۶۳ گرم)
هر دو گوشی قرار است از اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مخصوص گلکسی به عنوان قلب تپنده بهره ببرند و استاندارد ضد آب IPX8 هم خواهند داشت اما همچنان خبری از استاندارد ضد گرد و غبار نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس